تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۱۹
طی حکمی:

مدیرکل هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۵
۱
مدیرکل هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کبنا ؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی محمد فرهادی را به عنوان مدیرکل هسته گزینش استانداری منصوب کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز طی حکمی با امضاء سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمد فرهادی به عنوان سرپرست هسته گزینش استانداری این استان منصوب شد.
فرهادی فرزند شهید و از کارکنان وزارت کشور است. فرهادی جایگزین ذبیح الله انصاری طلب شد. انصاری‌طلب سال 92 با حکم سید موسی خادمی این مسئولیت را بر عهده گرفت که بعد از 8 سال این مسئولیت را به فرهادی واگذار کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابومسلم
Iran, Islamic Republic of
تشکر از استاندار محترم بابت انتصاب شایسته و به جا...ایشالله دکتر فرهادی موفق و سربلند خواهند بود
سلام
Romania
مدیر هسته گزینش درست است (مدیر کل نیست)
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
باعث افتخار استان است که افراد توانمند توسط استاندار محترم شناسایی می‌گردد،
Iran, Islamic Republic of
این اقا هم سید هست یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
با شماره گیری 111 از وضعیت نامه خود مطلع شوید/ روابط عمومی ها و رسانه ها سامانه 111 را تقویت کنند.
---------------------------
محمود مومن نسب، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تشریح محورهای کاری مرکز ارتباطات مردمی سامانه 111 ، با اشاره به نقش حفظ ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولین، گفت: در پي سفر حضرت آیت الله دکتر رئیسی ریاست جمهوری کشور به استان كهگيلويه و بويراحمد، مردم شريف اين استان بیش از 90 هزار درخواست مكتوب در موضوعات مختلف از جمله رفع مشكلات فردي و اجتماعي تقديم رئیس قوه مجریه نمودند.
وی با اعلام نهایی شدن کارِ گردآوري، تفكيك، پالايش، دسته بندي، ثبت و ارجاع نامه ها، اظهار داشت: اکنون استان و مدیران دستگاههای استانی وارد عملیات پاسخگویی و پاسخدهی به نامه های ارجاعی مردمی شده است.
مومن نسب با تشریح تاثير پاسخگويي به موقع نسبت به خواسته هاي مردمي در استمرار اعتماد و اطمينان آنان نسبت به دولتمردان، از همه مدیران و کارشناسان دستگاهها تقاضا نمود با صبوری و مسئولیت پذیری بیش از پیش و بکارگیری کلیه ظرفیت ها در تایم صبح و عصر برای این مهم (پاسخگویی) وقت گذاشته و از محل اختیارات تفویض شده یا کسب مجوز از ستاد مرکزی دستور ويژه در راستای اجابت خواسته های مردمی را به شكل متناسب و شايسته، معمول دارند.
این مسئول ستادی استانداری، با بیان اینکه، کارشناسان حاذق و مجرب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامانه 111) از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 14:15 درخواست ها و نقطه نظرات مردم را از اقصی نقاط دریافت و پس از بررسی، تجزیه و تحلیل در کارتابل استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و شهرداران قرار میدهند، تاکید کرد: مردم شریف می توانند با شمارگیری تلفن 111 از وضعیت ارجاع نامه های تقدیمی در سفر ریاست جمهوری مطلع شوند.
وی، اظهارداشت: کاری که عوامل سامد بسیار سنگین و خسته کننده است، به همین سبب از مدیران کل، معاونان آنان، مسئولین واحدها و کارشناسان محترم درخواست مصرانه می شود حداقل ماهی یک روز اداری به مرکز ارتباطات مردمی مراجعه و خود را به عنوان کارشناس پاسخگو قرار داده تا ضمن درک عینی سختی کار، نسبت به پیشبرد این مهم همه باهم به پیش برویم.
مومن نسب در پایان از مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیران روابط عمومی دستگاهها، رسانه ها در خواست نمود: با بکارگیری کلیه ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی سامانه 111 را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت تقویت کنند.
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1