تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۴۲۸۲۴
تولیت مدرسه علمیه؛

آمار بالای طلاق در میان طلبه‌ها هم رواج یافت

۳
۱
آمار بالای طلاق در میان طلبه‌ها هم رواج یافت
کبنا ؛
تولیت یک مدرسه علمیه اعلام کرد: ازدواج‌ها خیابانی و بیابانی شده است، حتی متاسفانه آمار طلاق در میان طلبه‌ها نیز افزایش یافته است.
به گزارش کبنا، به نقل از شبستان، «سید رضا حسینی مازندرانی» استاد حوزه و تولیت مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری گفت: اگر ازدواج نکرده اید و قرار است تشکیل خانواده بدهید درباره همسر آینده تان خوب تحقیق کنید و تا هفت نسل آنها را بررسی کنید. در گذشته سبک خوبی برای ازدواج وجود داشت و مقوله تحقیق و شناخت از خانواده ها بسیار جدی بود اما امروزه ازدواج ها خیابانی و بیابانی شده است؛ بنابراین آمار طلاق افزایش یافته است. زمانی که مرد متدین و زن متدینه اهل تقوا و نماز، ایمان به خدا و قیامت با تحقیق و شناخت کامل زندگی مشترک خود را آغاز می کنند، کمتر دچار مشکل خواهند شد.
حتی برخی طلبه ها نیز ازدواج کرده اند و موفق نشده اند و متاسفانه آمار طلاق در میان طلبه ها نیز افزایش یافته است. حضرت فاطمه معصومه (س) بدون اینکه ازدواج کند از دنیا رفت چرا که هم کفوی برای ایشان نبود. با اینکه دختر امام بودند و برادرشان نیز امام بود اما به دلیل اینکه با کسی سنخیتی نداشتند، ازدواج نکردند. طلبه های متدین، مذهبی و ولایتی باید به دنبال دختر متدین، دارای اصالت خانواده و ریشه دار بروند و در ازدواج و انتخاب همسر دقت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
طلبه دیگه چرا
ناشناس
United Arab Emirates
متأسفانه، عده‌ای میگن آخوندا میبرن میخورن میدزدن ولی خبر ندارن طلبه ای که ماهی ۱ ملیون میگیره تا هم درس بخونه وهم خرج زندگی بده چجوری باید این ها همه با هم جور در بیاد ،وقتی نداشته باشی شکم زن وبچه سیرکنی ب اسارت که نیاوردی مجبوری طلاق بدی ،
Iran, Islamic Republic of
الان مهمترین عامل که باعث جدایی و طلاق میشود مسائل اقتصادی و معاش هست هیچ فرقی بین مردم عادی و یک فرد روحانی نیست چون همه بار گرانی را حس میکنند و درگیر تورم هستند
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1