کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهر دهدشت سفر کرد

تقویت زیرساخت‌های ورزش در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است

4 دی 1400 ساعت 15:30

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تلاش بر این است تا سرانه فضای ورزشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد و زیرساخت‌های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تلاش بر این است تا سرانه فضای ورزشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد و زیرساخت‌های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.
به گزارش کبنا، صبح امروز (شنبه 4 دی‌ماه 1400) آئین تجلیل از برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان یادواره سردار دل‌ها با حضور کشتی گیرانی از نه استان کشور در دهدشت و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، امام جمعه دهدشت، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی رقابت‌های کشتی فرنگی چند جانبه کشوری که با حضور نمایندگانی از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، مازندران و بوشهر در سالن هفده شهریور دهدشت به مدت سه روز در حال برگزاری بود، دیشب با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این رقابت‌ها ورزش را امری ضروری و مهم در کنار تربیت و آموزش خواند و گفت: باید تلاش کنیم با بالا بردن سرانه ورزشی در استان و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت ورزش، جامعه‌ای سالم، با نشاط و عاری از هرگونه آسیب را بسازیم.
  سید جواد هاشمی ورزش را مهمترین، بهترین و کم هزینه‌ترین راهکار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برشمرد.
  وی نگاه ویژه به مقوله ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین اولویت برشمرد و از متولیان امر ورزش خواست که همه تلاش خود را برای رفع کمبودها و تقویت پتانسیل‌ها به کار گیرند.
 هاشمی افزود: مسئولان از هیچ تلاشی برای رایزنی با مقامات کشوری در جهت تقویت زیرساخت‌های ورزشی دریغ نمی‌کنند و یقیناً این موضوع در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است در این دوره از رقابت‌ها ۱۶۰ کشتی گیر در قالب ۲۲ تیم از ۹ استان کشور به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند.
لازم به ذکر است این دور از مسابقات با هدف گرامیداشت یاد، نام و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام،«شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در سفر یک روزه خود به شهرستان کهگیلویه از باشگاه فراز بام خاییز بازدید داشت.
وی در حاشیه این بازدید افتخارات این باشگاه فرهنگی و ورزشی را قابل تقدیر خواند و از کادر این باشگاه نیز تقدیر کرد.
سید جواد هاشمی گفت: فراز بام خاییز امروز به عنوان سفیری فرهنگی و ورزشی معرف ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است و ما در تلاشیم تا اینگونه باشگاه‌ها و تیم‌ها را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهیم.











کد مطلب: 442779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442779/تقویت-زیرساخت-های-ورزش-کهگیلویه-بویراحمد-دستور-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1