کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

امام جمعه گچساران: انتخاب شهردار دوگنبدان را معطل نکنید

4 دی 1400 ساعت 0:18

امام جمعه گچساران گفت: انتظار می‌رود هرچه زودتر مشکل شهرداری گچساران حل شودنباید با این شهرستان اینگونه برخورد کنند.


امام جمعه گچساران گفت: انتظار می‌رود هرچه زودتر مشکل شهرداری گچساران حل شودنباید با این شهرستان اینگونه برخورد کنند.
 به گزارش کبنا و به نقل از فارس، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد: پنجم دی ماه روز ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی است، بنابراین همه مسئولیم و اگر عاقبت اندیشی کنیم و کار را محکم انجام بدهید از مشکلات نیز نجات پیدا خواهد کرد.
 وی بیان کرد: هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی در سال 58 به دستور حضرت امام (ره) است چرا که علم خیلی ارزشمند است و اگر انسان با علم حقیقی انس داشته باشد دنیا و آخرتش نیز درست خواهد شد و علم راهگشاست.
 امام جمعه گچساران تصریح کرد: هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی است، ما در کنارمان صنعت پتروشیمی داریم و بارهای بار نیز جوانانی از این دیار مراجعه می‌کنند که بیکاریم، با این وجود سزاوار و زیبنده نیست که شهرستانی که بخش بسیاری از نفت و گاز کشور را تأمین می‌کند و صنعت پتروشیمی داردنباید 18 هزار جوان بیکار داشته باشد.
 وی افزود: مسئولین حواسشان جمع باشد، اما گاهی اوقات انسان غصه می‌خورد وقتی یک نفر 20 هزار میلیارد تومان می‌برد و چرا این همه بی در و پیکر که حتی گفتنش هم سخت است.
 امام جمعه گچساران ادامه داد: از رئیس جمهور مترم خواهش داریم که درون دولت درها را ببندند و اینگونه یله و رها نباشد که هرکسی ببرد، مگر این مملکت چقدر سرمایه دارد بنابراین خیلی درد است و امیدواریم که دولت مردمی، قرص، قوی، محکم و قاطع با خاطیان برخورد کند و انتظار این است که دولت گردن گردن کشان را خورد کند.
 حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: اما حقوق‌های نجومی که جای خود دارد، برخی افراد هستند که 6 ماه تنها برای 20 میلیون تومان وام دوندگی دارند اما نمی‌شود، انتظار این است که دولت سریع‌تر مشکلات مردم را مرتفع، جلوی دزدی‌ها نیزگرفته و مشکل بیکاری جوانان نیز حل شود.
 وی بیان کرد: پنجشنبه نیز 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است جریان فتنه 88 جریان بسیار عمیق و وسیعی بود که از برون و دورن کشور خیلی تلاش شد و دشمن هم امیدوار شده بود و رسماً از سفارت برخی کشورها همچون انگلیس مداخله مستقیم در جریان فتنه داشتند و درون کشور هم برخی جیره خوار و نادان اشتباهاتی نیز مرتکب شدند که خیلی‌ها هم قِسر در رفتند و خیلی‌ها هم زبان دراز و طلبکار شدند.
 امام جمعه گچساران اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که وقتی ملتی با بصیرت استقامت می‌کند هیچ قدرتی تاب مقابله با آن را ندارد و ملت نیز گوش به فرمان رهبری فتنه دشمنان را در هم شکستند.
 وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمن تلاش‌ها دارد که نظام سقوط کند اما ناکام ماند به دلیل مدیریت و رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب، حضور بصیرت مدارانه و انقلابی ملت و نیز پیوند عمیق و ولایی مردم با امامشان بود که براساس عقیده‌شان اطاعت محض از جایگاه ولایت کردند و دشمن نیز ناکام شد. اما گناه بزرگی که برخی از دست اندرکاران فتنه‌ها درکشور انجام می‌دهند امیدوار کردن دشمن است به این امید که روزنه‌ای در بین مردم و مسئولین باز کنند.
 حجت الاسلام حجازی با اشاره به بحث انتخاب شهردار دوگنبدان افزود: برخی‌ها می گویند که چه علتی دارد که گچساران مشکل شهردارش حل نمی‌شود احتمال می‌دهم که فیلتر خیلی دقیقی می‌خواهند در کشور ایجاد شود و در گچساران شروع کنند که اگر انسانی «ذَرة المثقال»، شاید گاهی اشتباهی کرده نباید پست بگیرد و قرار است معصوم پیدا کنند! و امیدواریم معصوم پیدا شود و مشکلات هم هرچه سریعتر مرتفع شود.
 وی گفت: انتظار این است که با گچساران اینگونه برخورد نشود، اشکالات اگر وجود دارد پس صریح و آشکارا به مردم بگویید و اگر هم نه دیگر اینقدر هم معطل نکنید این موضوع مهم است و امیدوارم این موضوع به جمعه بعد هم نرسد.


کد مطلب: 442756

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442756/امام-جمعه-گچساران-انتخاب-شهردار-دوگنبدان-معطل-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1