کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

1010 جانباخته کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

25 آبان 1400 ساعت 19:43

طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۰ نفر افزایش یافت.


طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۰ نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (25 آبان ماه 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۱۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کهگیلویه و بویراحمدی جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۹۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۷۴ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ هزار و ۴۵۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی ادامه داد: از ۵۰۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود ۴۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و باشت و از ۱۴۲ نمونه رپید تست ۱۴ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بودند.
یزدان پناه با بیان اینکه تاکنون حدود ٨٩٠هزار دوز واکسن به مردم استان تزریق شده است گفت: مردم استان هر چه سریعتر برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل این بیماری در استان باشیم.


کد مطلب: 441322

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441322/1010-جانباخته-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1