کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

محور یاسوج - اصفهان خطرناک ترین جاده استان کهگیلویه و بویراحمد

18 آبان 1400 ساعت 17:28

حوادث رانندگی در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد ۲۷ درصد افزایش داشته است.


حوادث رانندگی در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد ۲۷ درصد افزایش داشته است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (18 آبان ماه 1400) رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده ۲۴ درصد حوادث ترافیکی طی سه سال و نیم اخیر در محور یاسوج_ اصفهان رخ داده است و این جاده حادثه خیزترین جاده کهگیلویه و بویراحمد است.
سرهنگ بهنام ویسی پور با بیان اینکه با افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت ترافیک جاده یاسوج به اصفهان و به تبع آن مشکلات این جاده بیشتر می‌شود افزود: برای کاهش تصادفات و پیشگیری از سوانح حوادث ناگوار این جاده ضروری است هرچه سریعتر طرح چهار خطه شدن آن ، جداسازی و ایمن‌سازی تقاطع در این جاده اجرا شود.
سرهنگ ویسی پور از افرایش ۲۷ درصدی حوادث رانندگی در جاده‌ای برون شهری کهگیلویه و بویراحمد در ۷ ماهه امسال خبر داد و اضافه کرد: یکی از مهمترین عوامل وقوع تصادفات در جاده‌های برون شهری استان وجود نقاط حادثه خیز در جاده های برون شهری و جاده‌های روستایی و افزایش مسافرت‌ها و تردد در این جاده‌ها است.
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه حدود ۹۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد اهم از جاده‌های اصلی و روستایی شناسایی شده است، ادامه داد: تاکنون ۲۷ مورد نقطه حادثه خیز در جاده‌ای اصلی و فرعی استان اصلاح شده و ۵۶ نقطه دیگر نیازمند اصلاح است.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جاده های اصلی و فرعی  استان  نقاطی وجود دارد که حوادث رانندگی در آنجا مکرر رخ می‌دهد گفت: تنگ کناره در بویراحمد، چشمه پلنگی در محور یاسوج_ بابامیدان، پیچ‌های کوشک، گردنه شلال‌دان، محدوده سمغان در محور دهدشت_ چرام از جمله نقاط حادثه‌خیز در جاده های اصلی کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 441076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441076/محور-یاسوج-اصفهان-خطرناک-ترین-جاده-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1