تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۴۱۰۱۴
در جلسه توجیهی اعضای شوراهای شهر دهدشت و سوق مطرح شد

ترک فعل شورای شهر دهدشت؛ نشست‌های شبانه با لیدرهای «موحد» و «هاشمی‌پور»/ گلایه رئیس شورای شهر دهدشت از ناپختگی برخی اعضا

۶
۲
ترک فعل شورای شهر دهدشت؛ نشست‌های شبانه با لیدرهای «موحد» و «هاشمی‌پور»/ گلایه رئیس شورای شهر دهدشت از ناپختگی برخی اعضا
کبنا ؛جلسه توجیهی اعضای شوراهای شهر دهدشت، سوق و اعضای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری در دادگستری کهگیلویه برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این جلسه اظهار کرد: اعضای شوراهای شهر با دادن شعارهای ایجاد درآمد پایدار ورود کردند حالا که رأی اوردند، در این جلسه می‌نشینند و گلایه سر می‌دهند که مشکلات از نبود درآمد پایدار است؟
دارا کریمی نژاد عنوان کرد: چرا اپوزیسیون بازی در می‌آورید، آن همه برنامه‌های کپی پست و شعارهایی که دادید چیشد؟ اگر نمی‌توانید کاری کنید کنار بکشید، قصورها خیلی وقت است که شروع شده است، الان زمان جواب دادن است.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه در شورا نعمت است گفت: شورای شهر دهدشت نشست‌های شبانه و خصوصی با لیدرهای این دو جریان سیاسی دارند، بعد میگویند از حقوق عمومی مردم دفاع می‌کنیم، این خودِ ترک فعل است.
وی افزود: مردم اشتباه کردند که ماها را انتخاب کردند، علت عقب افتادگی  دهدشت، نداشتن شهردار توسعه محور است، اگر شورای شهر امروز کسی را انتخاب کند که تا ۳ ماه آینده نتواند تغییری در شهر ایجاد کند این ترک فعل است و باید پاسخگو باشند.
این جامعه شناس واژه قومیت در استان ما را غلط دانست و گفت: همه ما لر هستیم و اصلاً چند قومیتی نیستیم.
وی ادامه داد: امروز می‌بینیم همان‌هایی که در وقت انتخابات دم از شهدا می‌زدند و در رأس امور در گلزار شهدا حاضر می‌شدند همان‌هایی هستندکه  در انتخابات شورا و.... بیشترین تخلف را داشته‌اند باید از مقام شهدا شرمنده بود.
فرماندار کهگیلویه  بیان کرد: دادستان و نیروی انتظامی پای کار است ولی وقتی واحد حقوقی شهرداری دهدشت تعطیل باشد که کاری از پیش نمی‌توان برد.
وی تعطیل بودن برخی واحدهای شهرداری دهدشت از جمله واحد حقوقی، روابط عمومی، حراست را از مشکلات دانست که نیاز اساسی به رفع این موارد است.
کریمی نژاد در پایان گفت: همه این توصیه‌ها صورت گرفت که شورای شهر دهدشت به خود بیایند پیش ازآنکه کار به جایی برسد که برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد.
مهلت 7 روزه دادستان کهگیلویه به شورای شهر دهدشت
کریمی زاده، دادستان کهگیلویه هم گفت: طبق بند یک ماده ۸۰ از مهمترین وظایف شورای شهر انتخاب شهردار بالافاصله پس از مشخص شدن هیات رییسه شوراست که متاسفانه شورای شهر دهدشت در این خصوص کم لطفی کردند.
دادستان کهگیلویه مطرح کرد: انتخاب شهردار  شب نشینی نمی‌خواهد، گزینه‌ها برنامه‌های خود را بیان کنند و نهایتاً بعد از سه جلسه با رأی گیری مشخص می‌شود.
وی افزود: اگر بیش از این انتخاب شهردار دهدشت  طول بکشد سکوت نمی‌کنم، کارهای عمرانی، حقوق کارگران و پرسنل شهرداری و.. بر زمین مانده است چون تکلیف شهردار مشخص نیست، تا ظرف یک هفته مهلت دارید شهردار را انتخاب کنید در غیر اینصورت برخورد قانونی می‌کنیم.
ناپختگی اعضای شورای ششم شهر دهدشت
رییس شورای شهر دهدشت در این جلسه هم اختلاف سلیقه بین اعضای شورا را امری دانست و گفت: اعضای شورای شهر نباید ناپختگی کنند و اختلافات جزیی و طبیعی را به بیرون ودر فضای مجازی یا رسانه‌ها درز دهند.
آران پور مطرح کرد: برخی از اعضای شورای شهر دهدشت از روی ناپختگی به حواشی دامنه می‌زنند که این مانع توسعه شهر است.
وی در پایان گفت: در شورای پنجم هیچگاه چنین مسایلی پیش نیامد.
استمداد عضو شورا از رییس دادگستری برای حل اختلاف سلیقه‌ها در شورا!
طاهر پاداش یکی از اعضای شورای شهردهدشت هم از وجود برخی اختلافات چه در انتخاب هیات رئیسه و حالا در انتخاب شهردار گلایه کرد و رییس دادگستری تقاضای همکاری در رفع این مشکلات کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
بالاخره فرماندار محترم کهگیلویه به صورت ضمنی اعتراف به علم به تخلفات در انتخابات دهدشت نمودند....دست مریضاد...جناب فرماندار الان باید سید علی موسوی عضو بودند ،،، بخاطر سهل انگاری شما و نماینده و عدم بازشماری بقیه صندوقها / بجای موسوی باتجربه وارد شده...خود شما از همه مقصرتر هستید....خداوند بهتون رحم کنه
Iran, Islamic Republic of
شورا عدل و موحد
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد در حال حاضر بهترین گزینه برای شهرداری دهدشت خود حاج جلال داورپناه می باشد که هیچ نظر مادی به شهرداری ندارد تازه میتواند از کمک های شخصی خودش حقوق عقب افتاده کارکنان شهرداری را هم پرداخت کند بهتر است اعضای شورا هم اندبشی فرمایند و با انتخاب حاج جلال داورپناه که دارای برنامه جامع ومدون است به شهر مان کمک کنند
Iran, Islamic Republic of
الفاتحه....بشین تا تایید بشه...تازه همین تاییدیه دیوان عدالت اداری مشروط هستش...و در ضمن در طرح دو فوریتی مجلس قرار شده آرا دیوان عدالت اداری در جهت تایید انتخابات ششم و‌‌‌.. مردود اعلام شوند و آرای هیئت مرکزی نظارت ملاک و معتبر باشند و تلاش میشه به تصویب نهایی برسه سریعا و اگر چنین شود آ سید جلال در صورت عطف بما سبق شدن قانون مجددا از عضویت در شورا خلع شود ...تا اون روز یا حق
Romania
یکی بیاد بگه پارسایی و پالاش و داورپناه از شورا چه میدونن
مردم هم بی تقصیر نیستند چرا باید به کسانی رای دهند که هیچ دانشی در زمینه ی شهر و شورای شهر ندارند؟؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم داورپناه؟
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1