تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۴۰۸۳۵
با ارسال متنی صورت گرفت

پیام تقدیر مدیر سابق بهزیستی چرام از مردم و مسئولان

۰
پیام تقدیر مدیر سابق بهزیستی چرام از مردم و مسئولان
کبنا ؛شیخ عزیز راکبی زاده مدیرسابق بهزیستی چرام با ارسال پیامی ازهمراهی مردم ومسئولان و اصحاب رسانه با جامعه هدف بهزیستی چرام تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کبنا؛ این پیام به شرح زیر است.
خداوند منان را شاکرم که حقیر آر فرصت خدمت داد تا به رسم بزرگان دین و خادمان انسانیت، باری از نوع دوستی، مددکاری و نوکری مردم را به عهده بگیرم. این سرمایه گرانقدر را به لطف توفیقاتش پذیرفتم و به یُمن سعادت بخشی و کرامتش واگذار نمودم.
 سپاس حی سبحان راکه از ابتدای خدمتم در این نهاد حمایتی توفیقی داد تا به دور از مسائل سیاسی و هیاهوی قومیتی وگرایشها وسلایق گوناگون، تنها به فکر ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف باشم و همراه و همنوای با بندگان خاص الهی زندگی کنم. در مدت 5 سال و 4 ماه مسئولیتم، با کمک دوستان و همکاران عزیزم در شهرستان و اداره کل بهزیستی استان وبا تعامل درون بخشی و بین بخشی هرآنچه را بهره‌ی توفیقم بود عرضه نمودم و از هیچ کوششی برای سربلندی و عزت بخشی به جامعه هدف، دریغ نکردم. در تمامی جلسات اداری سعی داشتم که گفتمان مددجویان و معلولان باشیم و مطالبه گرحقوق جامعه هدف را از همه نهادهای حاکمیتی و مردم نوع دوست جامعه‌ام داشته باشم. آنچه را ذهینت خود داشتم و نیتم شده بود، با دعای خیر جامعه هدف و همیاری مجموعه مدیریت سازمان بهزیستی و شهرستان چرام برای مطالبه جامعه هدف بکار بستم. بر این باورم که آنچه مزیت زندگی بود، تعهدپذیری در خدمت و تعامل با مجموعه مدیریتی شهرستان و استان بود تا در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رضایت جامعه هدف بهزیستی، فرجام نیکش را در پیام‌ها و تماس‌های مجموعه خدمت گیرندگان سازمان ببینم. در این مسیر، فرهیختگان و اکابر معظمی همچون فرماندار محترم شهرستان، امام جمعه فاضل شهر چرام، ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم، فرمانده محترم سپاه ناحیه چرام، فرمانده محترم نیروی انتظامی، مدیران فهیم و قدرشناس، اصحاب رسانه و خیرین و شخصیت‌های حقیقی و متنفذین اجتماعی شهرستان چرام، پیش قدم در برنامه‌های مددکاری‌ام بودند. همچنین وظیفه دارم که صادقانه از نماینده سابق مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی جناب سردار بزرگوار حاج عدل هاشمی پور که مصداق واقعی مددکاری بودند وخدمات ماندگاری در جهت رفاه جامعه هدف به یادگار گذاشتند، به نیکی یاد کنم. لذا از جامعه هدف سازمان، کمال امتنان در تحمل کاستی‌ها، همراهی با وجود محدودیت‌ها و دعای خیر در طول خدمتم را دارم. همچنین از مدیران بهزیستی استان در طول دوران تصدی‌ام، همکاران خدوم و سختکوشم در بهزیستی چرام و مراکز غیر دولتی، فرماندار محترم شهرستان چرام، امام جمعه دانشمند شهر چرام، تمامی مدیران دستگاههای اداری شهرستان، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که به نحوی مددکار جامعه هدف بزهیستی و بوده و مأمن اینجانب در خدمت رسانی بودند، صادقانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند منان، عاقبت بخیرشان را خواستارم.
ارادتمند، شیخ عزیز راکبی زاده
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1