تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۴۴۰۶۳۱
در خصوص ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم؛

۳ درخواست رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج از دانشگاه علوم پزشکی

۱
۱
۳ درخواست رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج از  دانشگاه علوم پزشکی
کبنا ؛
رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج طی نامه‌ای مکتوب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه‌ی یزدان پناه، درخواست‌های این بیمارستان را در جهت ارتقاء کیفیت خدمات دهی و افزایش میزان رضایت مندی همشهریان اعلام کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید رجایی یاسوج، یعقوب پرندوار رئیس این بیمارستان با اشاره به اینکه در این بیمارستان، خدمات تشخیصی و درمانی بیماران نیازمند به شیمی درمانی بصورت سرپایی ارائه می‌شود، گفت: راه اندازی بخش رادیوتراپی (پرتودرمانی) در جهت سهولت تکمیل روند درمانی بیماران مبتلا به سرطان و جلوگیری از مراجعه به استان‌های همجوار در جهت دریافت خدمات، امری اساسی و مهم تلقی می‌گردد.
وی همچنین با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی یاسوج، از ظرفیت فوق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان برخوردار است، ادامه داد: درجهت ارتقاء خدمات دهی به بیماران و جلوگیری از مراجعه آنان به سایر استان‌ها، راه اندازی بخش فوق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان را خواستاریم.
پرندوار راه اندازی بخش دوگانه روانپزشکی (جهت بیماران معتاد مبتلا به اختلالات روانپزشکی) را دیگر درخواست این بیمارستان از ریاست دانشگاه عنوان نمود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از بیماران دارای مشکلات متعدد از قبیل اعتیاد بوده و بستری آنان با سایر بیماران موجب بروز مشکلات عدیده‌ای خواهدشد، لذا راه اندازی بخش دوگانه روانپزشکی امری مهم محسوب می‌شود.
پرندوار در پایان ضمن تشکر از زحمات ریاست محترم دانشگاه، تسریع در پیگیری و راه اندازی این ۳ بخش درمانی را در جهت ارتقا کیفیت خدمات دهی به همشهریان از ریاست دانشگاه خواستار شد.






نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
United States
شما بخاطر مسائل قومی و اشتراک فامیلی رئیس اون بیمارستان شدید. و امید است با تغییر ریاست دانشگاه همه کسانی که بواسطه مسائل قومی بر مسند مدیریت نشتند کنار بروند.
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1