کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی

قدرشناسی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیزدهدشت از حمایت های رئیس و دادستان سابق دادگستری کهگیلویه+متن پیام

6 آبان 1400 ساعت 18:45

مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت از مجموعه دادگستری دهدشت ویژه رئیس دادگستری و دادستان سابق کهگیلویه تقدیر کرد و برای مجموعه جدید آرزوی موفقیت کرد


مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فراز بام دهدشت از مجموعه دادگستری کهگیلویه تقدیر کرد

به گزارش کبنا متن پیام "مجید پارسایی" بدین شرح است ؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
«ز گیتی دو کَس را سپاس/ یکی حق‌شناس و یکی حد شناس»
دوستان و یاران همیشه همراه جنابان ؛ سعادتیان و محمودی
 
قدرشناسی و قدردانی شاخص برجسته انسان های مومن و توسعه یافته ای است که بدون شعار ، ریا و نمایش در هر حال خدمت به مردم و توفیق مردمی بودن را نعمت ارزشمندی دانسته  و همواره برای رضایت و حل مشکلات مردم تلاش کرده ،اهتمام به خرج داده و این همواره در اذهان و افکار مردم به نیکی به یادگار خواهد ماند.
آنچه در مدت زمان حضور شما در شهرستان کهگیلویه  دیده شده روحیه مردم داری و خدمت به شهرستان بدون توجه به حواشی و تعصبات غلط معمول و مرسوم بوده و نیک رفتارهای شما و حُسن عملکرد در جایگاه های حساس و مهمی که به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا به شما هدیه داده شده به مدد یاری خدا و اعتماد مردم شایسته و قابل تحسین بود.
مجموعه ورزشی فرازبام خائیز هیچگاه مهر و بذل محبت های شما عزیزان را در گذر از شرایط سخت و همچنین دلگرمی و در کنار ورزش شهرستان بودن را فراموش نکرده و با افتخار به شما و خودمان این تفاهم مشترک در جهت کمک به توسعه شهرستان  را تبریک گفته و برای هر دو عزیز از درگاه ایزد منان در جایگاه جدید آرزوی بهترین ها و همچنان حرکت در مسیر رضایت خدا و مردم را مسئلت می نمایم.
همچنین برای آقایان حجت السلام و المسلمین سعیدی در جایگاه ریاست دادگستری و جناب سعید کریمی زاده به عنوان  دادستان شهرستان کهگیلویه آرزوی توفیق دارم.
با تقدیم احترام 
مجید پارسایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت


کد مطلب: 440620

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440620/قدرشناسی-مدیرعامل-باشگاه-فراز-بام-خائیزدهدشت-حمایت-های-رئیس-دادستان-سابق-دادگستری-کهگیلویه-متن-پیام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1