کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر به کهگیلویه و بویراحمد؛

آنچه در مارگون تعجب و تحسین وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی را برانگیخت!

11 مهر 1400 ساعت 20:57

انسجام، تقسیم بندی درست و ارائه‌ی دقیق برنامه ها بوسیله فرماندار علمی، جوان و نخبه دانشگاهی ، چگونگی برگزاری کارگروه های اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مارگون و تشریح اهداف و برنامه های علمی و اجرایی از برگزاری این کارگروها علی رغم محرومیت و نبودن زیر ساخت ها، تحسین وزیر و همراهانش را برانگیخت.


به موازات سفر روز جمعه رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین و فرستاده ویژه رییس جمهور از شهرستان مارگون بازدید کرده و در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت کرد.
 
به گزارش کبنانیوز، در این جلسه انسجام، تقسیم بندی درست و ارائه‌ی دقیق برنامه‌ها بوسیله فرماندار علمی، جوان و نخبه دانشگاهی آقای قائمی، از قاری قرآن گرفته تا مجری برنامه، سخنان منسجم امام جمعه شهرستان، صحبت های عینی و مصداقی اعضای شورای اداری منتخب و در پایان جمع بندی علمی قائمی فرماندار شهرستان مارگون و چگونگی برگزاری کارگروه های اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان و تشریح اهداف و برنامه های  علمی و اجرایی خود از برگزاری این کارگروها علی رغم محرومیت و نبودن زیر ساخت ها، تحسین وزیر و همراهانش را برانگیخت.
به طوریکه در جلسه شورای اداری استان پس از ارائه گزارش وزرا، رییس جمهور دستور رسیدگی بویژه به وضعیت مدارس شهرستان مارگون را صادر کردند.


کد مطلب: 439787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439787/آنچه-مارگون-تعجب-تحسین-وزیر-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-برانگیخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1