تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۴۴
در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد؛

صداقت‌کیش: کهگیلویه و بویراحمد سرآمدِ بیکاری است / گل‌محمد محمدی: گزینش یک نهاد مظلوم در بین دستگاه‌های اجرایی است

۰
صداقت‌کیش: کهگیلویه و بویراحمد سرآمدِ بیکاری است / گل‌محمد محمدی: گزینش یک نهاد مظلوم در بین دستگاه‌های اجرایی است
کبنا ؛
در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اقتصادی برگزار شد، صداقت‌کیش مدیر غله استان کهگیلویه و بویراحمد و گل‌محمد محمدی مدیرکل گزینش استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به بیان برخی مطالب پرداختند.
به گزارش کبنا از یاسوج، در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اقتصادی برگزار شد، صداقت‌کیش مدیر غله استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استان ما جز استان های سرآمدِ بیکاری در کشور است. وی گفت: سد چیتاب می‌تواند خیلی از مشکلات کشاورزیِ استان را مرتفع کند.
وی افزود: در خصوص تأمین آب دشت‌هایی که بیش از 15 هزار هکتار می‌شود می‌تواند توسعه در کشاورزی در شهرستان‌های استان ایجاد کند.
صداقت‌کیش در ادامه خطاب به عبدالملکی بیان کرد: در بحث توسعه کشت گیاهان دارویی، تخصیص اعتبار داده شود.
وی در پایان اظهار داشت: اعتبار خاصی جاده‌های روستایی استان تخصیص داده شود؛ روستاهای استان شرایط خاصی دارند و روستاهایی که جاده‌های پر پیچ و خمی دارند نجات می‌یابند.
گل‌محمد محمدی مدیرکل گزینش استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در این نشست بیان کرد: دروازه ورودی به بحث مبارزه با فساد، گزینش است.
وی گفت: باید یک نگاه راهبردی به گزینش داشته باشیم تا این فسادها کمتر شود. وجود فسادها نشان می‌دهد که به حوزه گزینش کمتر توجه شده است.
وی اظهار داشت: گزینش یک نهاد مظلوم در بین دستگاه‌های اجرایی است.
محمدی ضمن اشاره به اینکه یک طرح در ارتباط با گزینش طراحی کرده‌اند، بیان کرد: متأسفانه خیلی از دوستان در تهران از این طرح استقبال نکردند. اما این طرح بسیار جامع و هوشمند است که از صفر تا صد گزینش را انجام می دهد و قابلیت اجرایی در همه دستگاهها و در کل کشور را دارد.
وی در پایان خطاب به عبدالملکی بیان کرد چند پیشنهاد دارم؛ ارتقا جایگاه گزینش، تأیید و تصویب سختی کارِ گزینشگران. وی در پایان بیان کرد: بیشتر نیروهای ما پاره وقت هستند و بیمه هم نیستند. بنابراین درخواست داریم که این افراد هم بیمه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1