تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۴۳۹۶۳۵
دغدغه‌های فعالان اقتصادی در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

جبار کیانی‌: کهگیلویه و بویراحمد باید در تولید ناخالص داخلی کشور نقش‌آفرین باشد / مگاپروژه‌هایی تعریف شود / محمدی: همین الأن پرونده من در دادگاه باز است؛ پس چه کسی باید انتقاد کند؟

۲
۰
جبار کیانی‌: کهگیلویه و بویراحمد باید در تولید ناخالص داخلی کشور نقش‌آفرین باشد / مگاپروژه‌هایی تعریف شود / محمدی: همین الأن پرونده من در دادگاه باز است؛ پس چه کسی باید انتقاد کند؟
کبنا ؛
عصر امروز در سالن جلسات فرماندری بویراحمد، فعالین اقتصادی در حضور حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان مسائل و دغدغه‌های فعالیت‌های اقتصادی در استان پرداختند.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این نشست خطاب به عبدالملکی بیان کرد: فعالین اقتصادی خیلی خرسندتر بودند اگر با آن‌ها در اتاق بازرگانی دیدار می‌کردید.
کیانی افزود: در ارتباط با تحلیل شرایط اقتصادی استان، شما در مسئولیت‌های قبلی در مؤثرترین نهادهای حمایتی کشور خوش درخشیدید. ما از تمامی تلاش‌های کمیته امداد همواره به عنوان یک الگوی موفق تشکر کرده‌ایم. استان کهگیلویه و بویراحمد را در تمامی رویدادها به عنوان یک استان ثروتمند به عنوان ظرفیت‌های خدادای می‌شناسند و استانی است که باید در تولید ناخالص داخلی کشور نقش‌آفرین باشد، کلمه توسعه‌نیافته برای آن مناسب نیست.
وی افزود: چرا توسعه به درستی در اینجا شکل نگرفته است و علت آن را دو مورد دانست: یک) ما نتوانستیم از تمامی ظرفیت‌های بالادستی و بودجه در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم. دو) سهم پروژه‌ها در استان ما نسبت به سایر پروژه‌ها عقب است. ما از این پروژه‌ها بهره نبرده ایم. ما از شما انتظار جدی داریم که در این استان مگاپروژه‌هایی در این استان تعریف شود.
امین الله محمدی رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با رویکرد انقلابی وارد میدان عمل شوید.
وی گفت: ما باور به این داریم باید تولید را از کارخانه به خانه ببریم. از فرش دستباف تا سیاه چادر و گلیم و هزاران پتانسیل دیگر در این استان وجود دارد.
اتاق تعاون همواره توان خود را برای تسهیل گری به کار گرفته است و هنوز امید داریم با هم‌افزایی بیشتر همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشیم.
محمدی ادامه داد: عدم آشناییِ درست با تعاون در بین مردم، باید به ترویج تعاون در بین جامعه و رسانه تأکید گردد.
محمدی ادامه داد: نیاز تعاونی‌ها به منابع مالی باعث تعطیلی خیلی از تعاونی‌ها گشته است و باید پادزهری آنی تجویز گردد. لازم است قوانین مشخص تصویب و اجرا گردد. همچنین باید تدبیری در مورد بازارچه‌های دائمی برای تعاونی‌ها در استان اندیشیده شود.
محمدی همچنین در ادامه با اشاره به شکایتی که از وی شده است افزود: از بنده به عنوان رئیس ستاد تعاون شکایت شده است. وی افزود: ما در بخش خصوصی اگر انتقاد نکنیم پس چه کسی باید انتقاد و مطالبه‌گری کند؟ محمدی گفت: همین الأن پرونده من در دادگاه باز است. اگر هم محکوم شوم من برای رضایت خدا و برای مردم قدم برداشته‌ام.
محمدی در ادامه بیان کرد: تماس‌های زیاد و پیام های زیادی به وزیر کار دادم، از صندوق ضمانت بپرسید چرا آن را اصلاح نمی‌کنند و قانون را زیر پا می‌گذارند؟ بحث تسهیلاتی که به تعاونی‌ها پرداخت می‌کنند، الأن می‌گویند باید از همه استعلام بگیرند.
وی در پایان با انتقاد از اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: متأسفانه یکی از آب معدنی‌ها در استان که اشتغال خوبی ایجاد کرده تا راهداری 1000 متر فاصله دارد اما به دلیل عدم راهگشایی جاده با مشکل روبرو است و این جای ناامیدی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
مدیران الان در فکر آینن که گردو و عسل بدن به کی
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
.ر در جلسه نبود!!!من قبول ندارم .!جلسه دوباره باید تشکیل بشه .گفته باشم ها 🕶
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
فایل های مرتبط
1