کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت

1 مهر 1400 ساعت 18:42

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت خبر داد.


مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، امروز پنج شنبه (1 مهرماه 1400) سیدهادی امیری از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای باشت خبر داد و گفت: صبح امروز و طی بازدیدی که به همراه نماینده گچساران و باشت در باشت صورت گرفت، برخی مشکلات و مطالبات مخابراتی بررسی  شد.
وی افزود: در این راستا با توجه به نیازمندی‌های روستاییان به استفاده از اینترنت و افزایش خدمات رفاهی و ارتباطی، راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در ۳ روستای آبدگاه، چاه‌تلخ و اسلام آباد غورک در دستور کار قرار خواهد گرفت.
امیری از تغییر مرکز اینترنت باشت از کامکار به دیجیتال خبر داد و گفت: پیگیر رفع اشکال از عدم آنتن‌دهی منطقه پیچاب و تجهیز روستاهای بخش مرکزی تا رودبال به فیبر نوری هستیم.
صبح امروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت مشکلات و برخی مطالبات مردم منطقه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
مشکلات حوزه مخابرات باشت با حضور سیدهادی امیری مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ، آقای نوری رئیس مخابرات باشت و سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت مورد بررسی قرار گرفت.
امیری مدیرعامل مخابرات استان در بازدیدی که صبح امروز از ساختمان مخابرات باشت و برخی نقاط این شهرستان انجام شد، در راستای برطرف کردن مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور باشت، بهبود وضعیت تلفن ثابت و اینترنت همچنین دیجیتالی کردن مرکز مخابرات باشت قول مساعد داد.


کد مطلب: 439349

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439349/راه-اندازی-اینترنت-پرسرعت-۳-روستای-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1