کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تسهیلات و بلاعوض های زلزله زدگان سی سخت پرداخت شود

10 شهريور 1400 ساعت 14:58

نشست معرفی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد.


نشست معرفی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (10 شهریور 1400) نشست معرفی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، درفشی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، جنتی مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، باقری مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.
جنتی از مدیران پای کار و پرتلاش استان بود
معاون عمرانی استاندار در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ،گفت: مرحوم تابش از مدیران انقلابی،جهادی، بی ریا و طرفدار محرومین بود  که سابقه آشنایی و همکاری چندین ساله با ایشان را داشتم.
وی با بیان اینکه تغییرات و جابجایی ها امری طبیعی است،افزود:جنتی از مدیران پرتلاش،خدوم،زحمتکش و پای کار استان بودند که کارنامه موفقی در زلزله سی سخت دارند.
وی با بیان اینکه تیم بنیاد مسکن در زلزله سی سخت موفق عمل کرد،گفت: هماهنگی و مدیریت بحران در زلزله سی سخت مثال زدنی است که این اتفاق نتیجه هماهنگی و همکاری همه ی دستگاه ها و مدیریت خوب استاندار است.
وی با بیان اینکه اولویت اول و تکلیف اصلی مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان زلزله شهرستان دنا است، افزود:با توجه به نزدیکی به فصل سرما باید منازل مسکونی مردم هر چه زودتر تکمیل و تحویل مردم داده شود.
وی با اشاره به اینکه در بحث محرومیت زدایی در روستاها جهش خوبی آغاز شده است،گفت: بنیاد مسکن و بانک ها پرداخت تسهیلات و بلاعوض ها به مردم  را شتاب دهند.
وی با اشاره به اینکه باید در عمل به وعده هایی که به مردم داده ایم جهادی عمل کنیم ،افزود: منازلی که سقف گذاری شده اند هر چه زودتر و قبل از شروع سرما، تکمیل تا مردم در منازل خود مستقر شوند.
حاجی زاده با بیان اینکه بنیاد مسکن کشور نیز باید برای این مسئله وقت بیشتری بگذارد و یکی از معاونانش را با اختیارات کامل تا زمان تحویل منازل در سی سخت مستقر نماید،افزود: سهمیه سیمان رایگان بنیاد مسکن هرچه سریعتر در اختیار همه منازل احداثی قرار گیرد و منازلی که سقف گذاری نشده اند نیز باید سقف گذاری و تکمیل شوند‌.


کد مطلب: 438491

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438491/تسهیلات-بلاعوض-های-زلزله-زدگان-سی-سخت-پرداخت-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1