کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد مطرح کرد؛

بخشداری کبگیان از بلا تکلیفی درآمد

3 شهريور 1400 ساعت 23:54

فرماندار بویراحمد در خصوص معرفی سرپرست بخشداری بخش کبگیان گفت: مهران گودرزیان بخشدار کبگیان در شهرستان بویراحمد جای خود را به ابوطالب محسنی فر داد.


فرماندار بویراحمد در خصوص معرفی سرپرست بخشداری بخش  کبگیان گفت: مهران گودرزیان بخشدار کبگیان در شهرستان بویراحمد جای خود را به ابوطالب محسنی فر  داد.
مجید احمدی گفت:  آقای گودرزیان بخشدار سابق که از بخشداران موفق استان نیز می باشد به دلایلی از چند ماه قبل  اعلام انصراف  و تعیین جایگزین نمود، لذا به همین دلیل در جهت رهایی بخش مذکور از بلاتکلیفی بعد از رایزنی های فراوان در مورخه ۱۴۰۰/۶/۳۰ حکم آقای محسنی فر که از کارکنان با تجربه و کاردان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بومی منطقه نیز می‌باشد به عنوان سرپرست بخشداری با حفظ سمت قبلی به امضای استاندار  محترم رسید و در مورخ ۱۴۰۰/۶/۱  به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و... در جلسه‌ای داخلی با حضور بخشدار سابق در محل فرمانداری بویراحمد مراسم تودیع و معارفه برگزار شد.
فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: این تصمیم بنا به درخواست و اصرار مردم منطقه صرفا جهت رهایی و  رفع مشکلات به طور موقت بوده و  مغایرتی با ابلاغیه معاون محترم  رئیس جمهور که به تاریخ 1400/6/2واصل گردید نداشته است.


کد مطلب: 438254

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438254/بخشداری-کبگیان-بلا-تکلیفی-درآمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1