تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۳۶۸۳۷
با حضور مسئولان انجام گرفت

برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه فرهنگیان
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در 23 تیرماه برگزار شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در تاریخ 23 تیرماه سال جاری با حضور دکتر نوروز هاشمی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی پور معاون اداری مالی نهاد نمایندگی دانشگاه های سراسر کشور، حجت الاسلام والمسلمین قلندری رئیس استانی دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان در دفتر مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
 در این مراسم، نوروز هاشمی ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، فلسفه تشکیل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را ایجاد محیطی مذهبی و پرورش نسل جوانی مومن، معتقد و القای حاکمیت اسلامی بیان کردند و افزودند توسعه چنین محیط معنوی با این افق دید توسط رهبر انقلاب تاکید می شد و از آن جایی که دانشگاه ها نیز در خط مقدم پرورش نیروهای نخبه و مستعد جامعه هستند اهمیت این مکان دو چندان می شود، بنابراین باید به بهترین شکل از ظرفیت دانشگاه ها در راستای اهداف مورد نظر استفاده کرد. سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه با اشاره به ماموریت و رسالت دانشگاه فرهنگیان در پرورش دانشجو معلمان مومن و مقید در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر این دانشگاه، آن را واسطه خوبی با جامعه و دانش آموزان معرفی کرد که می توان از این خصیصه برای پرورش و عمق بخشی اعتقادات دینی در نسل های آتی فرزندان جامعه استفاده کرد. دکتر نوروز هاشمی در پایان از حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب (دهسار) مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان تشکر و قدردانی کرد و به حجت الاسلام والمسلمین جابری مسئول جدید دفتر نهاد رهبری تبریک گفته و آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این آیین حجت الاسلام و المسلمین فاطمی پور در صحبت هایی با اشاره به اینکه اگر جامعه ای قصد تمدن سازی دارد باید سراغ افراد تاثیرگذار رود و قشر دانشگاهی و نخبگان جامعه همان لایه های تاثیرگذار هستند افزود: اگر بخواهیم تغییری در جامعه ایجاد کنیم باید سراغ دانشگاه رویم. وی با اشاره به نعابیری چون دانشجو موذن جامعه است یا فرماندهان جنگ نرم، به نقش بی بدیل و چندوجهی دانشگاه اشاره کردند و اشاره کردند که فعالیت های فرهنگی و دینی باید همپای فعالیت های علمی و پژوهشی در جامعه دانشگاهی دارای اهمیت باشد و این یک خطای استراتژیک است که از این بعد غفلت کنیم.
معاون اداری مالی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های سراسر کشور در پایان صحبت های خود مسئولان دفاتر نهاد را به عنوان تسهیلگر، کمک کار و همکاری در فعالیت های فرهنگی و دینی در دانشگاه دانستند.
حجت الاسلام و المسلمین قلندری نیز در صحبت های کوتاهی باشاره به روایات معصومین سرلوحه برنامه های این دفاتر  را دین فهمی عمیق، تحمل در سختی ها و مدیریت در زندگی را به عنوان شعار این دفاتر اعلام کردند و باشاره به تعداد این دفاتر و اساتید و دانشجویان، این را فرصت مغتنمی برای تعالی دانشجویان و احیای جامعه معرفی کردند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی نسب (دهسار) مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از تمامی مدیران و مسئولین دانشگاه در طول دوران حضور، به بیان اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی خود پرداخت و در پایان از کلیه مدیران و مسئولین و دانشگاهیان به خاطر کاستی‌ها در حوزه فرهنگی و اعتقادی عذرخواهی و برای حجت الاسلام  و المسلمین جابری آروزی توفیق کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جابری مسئولی جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، حضور در دانشگاه فرهنگیان را افتخاری بزرگ دانست و عنوان کرد: امیدوارم با کمک مسئولین در این دانشگاه بتوانیم به اهداف اشاره شده در سند تحول بنیادین دست پیدا کنیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات حجت الاسلام  و المسلمین موسوی نسب تقدیر شد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جایی که ایشان(مسئول قبلی) بخواهند بروند.
Iran, Islamic Republic of
معاون نهاد رهبری استان
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1