تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۳۶۶۱۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان؛

اجرای 3900 طرح اشتغالزایی برای مددجویان / موفق ترین برنامه ‌های «کمیته امداد» در کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای 3900 طرح اشتغالزایی برای مددجویان / موفق ترین برنامه ‌های «کمیته امداد» در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته سه هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر  پوشش و افراد نیازمند این استان اجرا شد. 
قباد مبشری اظهار داشت: این تعداد طرح اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، فنی،  صنفی و خدماتی بوده است.
وی افزود: یک هزار و ۶۷۷ طرح اشتغالزایی نیز در سال گذشته برای مددجویان و افراد نیازمند ساکن مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی ۶۳۰ میلیارد و  ۳۴۰ میلیون ریال بوده است.
مبشری عنوان کرد: امید است که بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشته همکاری لازم برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به  مددجویان و افراد نیازمند این استان را انجام دهند.
وی ابراز داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد به منظور توانمندسازی اقتصادی آنان یکی از اساسی ترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.
 
فرزندان محسنین و ایتام 50 میلیارد ریال کمک نقدی دریافت کردند
5 نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد حامی ندارند. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان محسنین و ایتام زیر پوشش کمیته امداد این استان در سه ماهه نخست امسال ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی از حامیان خود دریافت کردند. 
قباد مبشری اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین جزو موفق ترین برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به این ۲ قشر است. 
وی افزود: هشت هزار و ۴۶۶ یتیم و فرزند محسنین کهگیلویه و بویراحمد هم اینک زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوده و از حمایت ‌های این نهاد بهره ‌مند هستند. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد شامل ۲ هزار و ۷۴۱ نفر یتیم و پنج هزار و ۷۲۵ نفر فرزند محسنین است.  
مبشری عنوان کرد: 5 نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد حامی ندارند. 
وی ابراز داشت: تعداد حامیان عضو طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۵۵۱ نفر است. 
مبشری گفت: هشت هزار و ۷۴۱ نفر از این تعداد حامی فعال بوده و ماهانه کمک ‌های نقدی خود را برای ایتام و فرزندان محسنین  زیر  پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد واریز می‌ کنند. 
وی اظهار داشت: ۸۵۳ نفر از حامیان عضو طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون جذب  ‌شده ‌اند. 
مبشری افزود: سرانه ماهانه کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب سه میلیون و ۹۴۰ هزار ریال و ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال است. 
وی بیان کرد: متقاضیان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می توانند به  سایت ملی اکرام و محسنین به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کنند. 
فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 
بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1