کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

واکنش مدیرعامل باشگاه فرازبام دهدشت به تغییر مدیرکل ورزش؛ غوره نشده مویز نمی‌شود! 

16 تير 1400 ساعت 22:59

ورزش مهم و جایگاه مدیر ورزش به مراتب مهمتر از سایر جایگاهاست و شایسته نیست با لابی‌ها و عینک‌های سیاسی چوب چوب حراج به داشته‌ها و انباشته‌های این سال‌های ورزش بزنید. 


مجید پارسائی، مدیرعامل باشگاه لیگ برتری فرازبام خائیز دهدشت نسبت به تغییرات اداره‌کل ورزش جوانان کهگیلویه و بویراحمد یادداشتی را ارسال کرد. 
سید محمدتقی علوی از اداره کل ورزش و جوانان استان وداع گفت و به بعنوان مدیرکل ورزش جوانان استان سمنان منصوب شد. 
تا پیش از علوی، نگاه همه مدیران به استثنای دوران مدیریت سید عبدی افتخاری همگی به ورزش نگاهی جناحی، قومیتی و غیرکارشناسی بود. 
بی‌سامانی و بی‌نظمی از در دیوار این اداره بالا میرفت و جامعه ورزش به این شلختگی عادت کرده بود. 
اکنون با رفتن علوی باز باید به قصه پر غصه و پر تکرار گذشته رجوع کنیم. 
باز به نگاه بدون برنامه و روزمرگی در ورزش برگردیم. 
امروز مدیرانی به صندلی ریاست اداره ورزش و جوانان چشم دوخته‌اند که نگاه‌شان معطوف به نماینده و پیمان‌شان از بیخ و بن سیاسی است. 
ورزش مهم و جایگاه مدیر ورزش به مراتب مهمتر از سایر جایگاهاست و شایسته نیست با لابی‌ها و عینک‌های سیاسی چوب چوب حراج به داشته‌ها و انباشته‌های این سال‌های ورزش بزنید. 

یکی از مصائب اصلی و علت عدم توسعه استان ضرب المثل «غوره نشده  مویز شده» است.
اخبار بعد از رفتن علوی از استان را دنبال کنید تا عمق فاجعه را دریابید و اسامی بلندی برای تصدی ریاست اداره ورزش جوانان به صف شده‌اند اما کوچکترین روزومه و توانایی برای تصدی یک مدیریت کوچک و میانی را دارا نمی‌باشند. 
به تجربه شاهد بوده‌ایم که برخی از همین مدعیان تصدی مدیریت از تنظیم پیش‌نویس نامه برای فدراسیون‌ها و استاندار ناتوان بوده‌اند اما اکنون ردا و لباس مدیریت به تن کرده‌‌اند. 
علوی بعنوان مدیری که نگاه‌اش به ورزش نه قومیتی نه مرزبندی و هیچ‌گاه برای خوش خدمتی نماینده مجلس گام برنداشت. 
با وجود اختلافات عدیده‌ای که با آقایان تاجگردون، هاشمی‌پور و زارعی داشت اما نه عنان اداره ورزش جوانان را سست کرد و نه در مقابل نمایندگان خمیده ایستاد و هیچ گاه از برخی نامهربانی و بی‌توجهی‌ها خم به ابرو نیاورد. 
علوی بعنوان مدیری که، به ورزش‌های قهرمانی و همگانی نگاهی ترکیبی داشت در حالی که تا پیش از این، نوع نگاه ورزش قهرمانی یا همگانی تبدیل به یک نگاه شخص محور شده و هر متولی، بر اساس علاقه خود در یکی از این موارد ورود می‌کند. اما از سال ۹۵ تاکنون هم از نظر توسعه سلامت اجتماعی و اوقات فراغت و علاوه بر این، در حوزه قهرمانی شاهد اتفاق‌های مثبت بوده ایم. 
در استان ما امکان ندارد شما فردی را پیدا کنید که خود را لایق و شایسته پست مدیریت در اداره نداند! 

حال و روز اداره ورزش و جوانان نیز همین گونه است و همه خود را لایق مدیریت میدانند.
تمام مشکلات بعدی نیز از همین نقطه آغاز می‌شوند چون همه شروع به لابی‌گری می‌کنند تا به آن یک منصب مدیریت برسند و در این راه، باید پرسید کدام یک از این افراد از نظر شاخص‌های مدیریتی قرابتی با مدیری مانند علوی دارند. 
اکنون انتظار این است، وزارت ورزش و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دور از فشار نمایندگان سعی در انتخاب مدیرانی از جنس ورزش داشته باشد و اسیر و تحت تاثیر سر و صداها و لابی قرار نگیرد.


کد مطلب: 436598

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436598/واکنش-مدیرعامل-باشگاه-فرازبام-دهدشت-تغییر-مدیرکل-ورزش-غوره-نشده-مویز-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1