کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست بزرگداشت «روز قلم» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

14 تير 1400 ساعت 18:24

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشست بزرگداشت "روز قلم" با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی قلم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشست بزرگداشت "روز قلم" با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی قلم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (14 تیرماه 1400) رضا خردمند در این جلسه افزود: در جامعه ای که ارزش قلم گرامی داشته شود قطعا آن جامعه به سمت و سوی نور و روشنایی ، آرامش حرکت  می کند، در دین مبین اسلام ذکر شده است که ارزش و قداست اهل قلم آنقدر بزرگ است که ازخون شهید والاتر است .
وی در ادامه خاطر نشان کرد : انجمن اهل قلم می توانند با قلمشان فکرشان و هر قدمی که بر می دارند در حوزه فرهنگی به ارتقا فرهنگ در سطح استان کمک کنند تا بسیاری از ناهنجاری ها و بزه از بین برود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت : این اداره کل نظارت و داوری محتوایی بر کتب ندارد  و نقش اداره کل ، نقش راهنمایی و ارشادی   است.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی کتاب فروشی ها تا 30 درصد به خریدارن کتاب، تخفیف داده اند و اداره کل مبلغ 100 میلیون تومان از ناشران و اهل قلم استان کتاب خریداری کرد  و  همچنین بیش از سی هزار جلد به ادارات و اشخاص اهداء نموده ایم .
وی در ادامه یادآور شد: اهل قلم استان تا پنجم مردادماه سال 1400 فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره دو سالانه کتاب استان ارسال نمایند.
در پایان این جلسه از زحمات اهل قلم استان با اهداء لوح تقدیری تجلیل شد.
 


کد مطلب: 436521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436521/نشست-بزرگداشت-روز-قلم-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1