تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۹۴
با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای مطرح شد

حمایت مسئولان ادوار مختلف تشکل‌های دانشجویی از آرمان بیگلری

۲
۰
حمایت مسئولان ادوار مختلف تشکل‌های دانشجویی از آرمان بیگلری
کبنا ؛برخی از مسئولین ادوار تشکل‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد (بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش دانشجویی و مردمی عدالت خواه، انجمن دانشجویان مستقل و دبیر رویش اقتدار مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای از آرمان بیگلری رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کردند.
به گزارش کبنا، در بیانیه‌ی برخی از مسئولان ادوار مختلف تشکل‌های دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از آرمان بیگلری آمده است؛
جناب آقای مهندس نیکزاد؛ ریاست محترم شورای هماهنگی ستاد مرکزی حضرت آیت الله رئیسی
با سلام و تحیات؛
همانگونه که مستحضرید و الحمدلله در مدت مسئولیت‌های گوناگون حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دستگاه قضایی و آستان قدس رضوی و ... به اثبات رسانده‌اند؛ کشور بزرگ ایران برای رسیدن به پیشرفت در تراز تمدن نوین اسلامی -که مهم‌ترین کارپایه دولت انقلابی است- به جوانان مؤمن انقلابی نیاز مبرم دارد.
لازمه این مهم، این است که مسئولان اجرایی کشور در امر حکمرانی (اعم از تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا) یکبار برای همیشه این مسئله را در دستگاه محاسباتی خود هضم نمایند که همچون دوران نخست و سخت انقلاب به جوانان متعهد و انقلابی اعتماد کنند و آن‌ها را در عمل و نه صرفاً در شعار بکار گیرند و جایگاه آنان را در سطوح سیاست‌گذاری کلان و میانی تثبیت نمایند.
ناگفته پیداست که نمی‌توان هم خواستار پیشرفت بود و هم نسبت به سرمایه‌های جوان کشور خصوصاً در امر سیاست‌گذاری و مدیریتی -به عنوان پیشرانِ پیشرفت- بی تفاوت بود. توجه به این امر در بند بند بیانیه گام دوم مشهود و تصریح دارد که ادامه مسیر انقلاب تنها با عنایت الهی و همت بلند جوانان امکان پذیر است که لازمه آن اعتنای عملی به معنای واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان می‌باشد.
از این رو، لازم است در اینجا از انتخاب یکی از جوانان جهادی تشکل‌های دانشجویی استان جناب آقای آرمان بیگلری به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد را؛ فارغ از هر گونه گرایش سیاسی به فال نیک گرفته و آن را مصداق جایگزینی لیاقت سالاری بجای ارادت سالاری دانست.
امیدوار شده‌ایم که این انتخاب، در کنار هم‌پذیری، هم‌شنوی و هم‌آوایی بزرگان انقلابی استان، راه اجماع حداکثری نسل‌های میانی و جوان انقلابی استان، با احتراز از هر گونه خودارجاعی یا خوداظهاری یا خودبرگزیده سازی برای تحقق دولتی دادبنیاد را بیش از پیش فراهم نماید. ضمن اینکه انتخاب جوان نخبه و پرتلاشی چون مهندس دوستی به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی نیز موئد این بشارت هست
که جا دارد از تدبیر جنابعالی هم در این خصوص تقدیر نماییم.
ضمن اینکه از جناب آقای بیگلری و همه جوانان این عرصه می‌خواهیم که از این فرصت طلایی -که برای اولین بار حادث شده- بیشترین بهره را در جهت اجماعِ همپوش جوانان مؤمن انقلابی برای ورود به عرصه سیاست گذاری و سیاست‌ورزی بدون محافظه کاری در پیش گیرند و شبانه روز خود را مصروف مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نمایند.
پر واضح هست که جوانان و تشکل‌های دانشجویی تمام ظرفیت خود را در این مسیر به صحنه خواهند آورد.
همچنین دبیر رویش اقتدار مردمی در بیانیه‌ای در دفاع از آرمان بیگلری نوشت: «تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی و ولا تَعاوَنُوا عَلَی الإثمِ و العُدوانِ در نیکوکاری و پرهیزکاری یکدیگر را یاری کنید و در گناه و تجاوز، به یکدیگر یاری نرسانید.»
با سلام و درود محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و عرض سلام و ادب خدمت مدیران خدوم، پاک و خدمتگذار و همه عزیزان و هم استانیهای گرانقدر و شریف
به استحضار می‌رساند، ستاد رویش اقتدار مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای فعالیت‌های انتخاباتی به نفع کاندیدای مردمی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، از صمیم قلب و به طور عملی و هماهنگ و هم راستا با خط مشی کلی رئیس شورای هماهنگی ستادهای حجت الاسلام رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای آرمان بیگلری و در تعامل با تمامی ستادهای حجت الاسلام رئیسی در استان و تمام گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و همیاری اعلام می‌دارد.
با تشکر از همه گروهها و اقشار مختلف مردمی و مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد
دبیر رویش اقتدار مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی
سعید رودشتیان پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره آرمان بیگلری چه کاره شوند........
دنا
Iran, Islamic Republic of
آن چیزی که از فحوای ابلاغ جناب آقای بیگلری استنباط میشه اینه که ایشان ماموریت دارند که به عنوان هماهنگ کننده ستادهای موجوددر سطح استان ایفای نقش کنند و وظیفه اصلی وی ایجاد یکنواختی و وحدت رویه در عملکرد ستادهای موجود بمنظور حرکتی هم راستا و موازی و موزون در جهت هدف مشترک باشد ولی علی الظاهر ایشان سوراخ دعا را گم کرده اند و بدون توجه به ستادهای موجود راسا مشغول تشکیل تیم های عملیاتی و ستادهای جدید هستند که احتمالا بدلیل کمبود وقت تا ایشان بتدانند حتی یک ستاد مستقل جدید برقرار کنند از ۲۸ خرداد که رد شده ایم بماند قطعا افتتاح استادش همزمان میشود با حکم ونقیض و معارفه رئیس جمهوری آقای رئیسی !!!
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1