کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در سه شهر کهگیلویه و بویراحمد

30 ارديبهشت 1400 ساعت 13:46

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و باشت به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود.


رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و باشت به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود.
به گزارش کبنا، عباس رسولی در جمع خبرنگاران افزود: در بقیه شعب در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود.
وی اظهار کرد:در انتخابات تمام مکانیزه، همه فرایندهای انتخابات از جمله احراز هویت رای دهندگان، اخذ رای، شمارش آرا و تجمیع نهایی به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.
رسولی بیان کرد: در انتخابات نیمه مکانیزه در تمامی شعب استان کهگیلویه و بویراحمد به جزء سه شهر اعلام شده، فقط فرایندهای احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی هست و فرایندهای اخذ رای و شمارش آرا و تجمیع به صورت دستی و کاغذی انجام می شود.
رسولی گفت: شرایط برگزاری انتخابات تمام مکانیزه از نظر زیرساخت های فنی و مخابراتی در تمامی شهرهای استان فراهم است و همه شهرها از جانب ستاد انتخابات استان به وزارت کشور اعلام شد.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهایتا طی تصمیم گیری که توسط وزارت کشور و هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام شد سه شهر یاسوج، دوگنبدان و باشت به منظور انجام انتخابات تمام مکانیزه تعیین شدند.


کد مطلب: 434396

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434396/برگزاری-انتخابات-تمام-الکترونیکی-سه-شهر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1