تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۳۴۳۸۹
حسین کلانتری:

عملکرد کهگیلویه وبویراحمد در زمینه احیای واحدهای صنعتی ۶ برابر کشور است

۰
عملکرد کهگیلویه وبویراحمد در زمینه احیای واحدهای صنعتی ۶ برابر کشور است
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین بررسی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عملکرد استان در زمینه احیای واحدهای صنعتی ۶ برابر میانگین کشور است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (29 اردیبهشت 1400) حسین کلانتری در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان از اعتبارات در اختیار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای توسعه نواحی صنعتی این استان هزینه شد.
وی افزود: تفاهم نامه توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی و عرصه های صنعتی با هم افزایی در تخصیص اعتبارات استانی و اعتبارات کشوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران امضا شده و این نواحی به لحاظ زیرساختی توسعه می یابند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین تفاهم نامه به ظرفیت رسانی ۸ واحد تولیدی در سطح استان کهگیلوبه و بویراحمد شامل سیمان مارگون، سیمان یاسوج، پتروشیمی گچساران، پتروشیمی دهدشت، آجر دهدشت، سینره، ... مبادله شد.
کلانتری تصریح کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و تولید در برخی مناطق محروم استان بدون دریافت هیچ گونه وجهی زمین در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.
وی ابراز داشت: امسال با توجه به شعار سال مشوق های خوبی از سوی دولت برای تولید و ارائه تسهیلات مطلوب به سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تلاش دولت در ماه های آخر فعالیت جدی است و منابع مورد نیاز ابلاغ و یا تخصیص می یابند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1