کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

برگزاری امتحانات سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه ستاد مقابله با کرونا

7 ارديبهشت 1400 ساعت 9:50

امتحانات سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه ستاد مقابله با کرونای شهرستانها و مناطق برگزار می شود.


امتحانات سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه ستاد مقابله با کرونای شهرستانها و مناطق برگزار می شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (7 اردیبهشت 1400) مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیتهای آموزشی و آزمون های پایانی دوره های سوادآموزی و با اولویت سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی تابع تصمیم های ستاد های کرونایی می باشد.
هادی زارع پور در نشست ستاد امتحانات سوادآموزی گفت: با توجه به رنگهای اعلام شده برای وضعیت کرونایی رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید وتمهیدی فراهم می‌شود تا قبل و بعد از هر جلسه آزمون سوادآموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و ضدعفونی محل انجام می‌شود.
وی گفت: در صورتی که کلاسی به مرحله آزمون رسیده با شرایط اعلام آموزش دهنده و داوطلب بودن سوادآموز، حوزه آزمون تشکیل و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آزمونها به صورت فرد به فرد یا حداکثر دو نفره برگزار می شود.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان به تأخیر انداختن برگزاری آزمون تا حداکثر یک ماه وجود دارد و در سامانه سوادآموزی نیز قابل انجام است.
سید حمدالله خواهش نیک گفت: امسال بخاطر شرایط خاص در هر جلسه فقط یک آزمون انجام می‌شود و در صورت تمایل سواد آموزان امکان برگزاری اضطراری آزمون در محل زندگی آنها فراهم شده است.
رئیس اداره سنجش سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: آزمون کتاب شعار سال مقام معظم رهبری و با عنوان راز موفقیت با شرکت ۷۱۷ نفر از آموزش دهندگان دوره انتقال برگزار شدکه ۱۰ نفر مرحله کشوری معرفی شدند.
محمد جلیل فر گفت: بررسی و تجدید نظر ۱۵ درصد اوراق امتحانی با تشکیل گروه بررسی بصورت متمرکز انجام شد.
 


کد مطلب: 433489

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433489/برگزاری-امتحانات-سوادآموزی-کهگیلویه-بویراحمد-اساس-برنامه-ستاد-مقابله-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1