کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران به مناسبت آغاز سال نو

30 اسفند 1399 ساعت 20:15

بهار با همه عظمت و شکوه بي مانند خود، تنها جلوه اي ازکرامت لايزال و حکمت بي مثال قادر متعال است تا هم بندگان خويش را از دل انگيز ترين مظاهر زيبايي بي نياز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگي در حق يکديگر ترغيب نمايد


محمد راهی رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران در پیامی  آغاز سال 1400 را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسمعه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.
رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امیدواریم و باید بهتر از گذشته باشد.
بهار با همه عظمت و شکوه بي مانند خود، تنها جلوه اي ازکرامت لايزال و حکمت بي مثال قادر متعال است تا هم بندگان خويش را از دل انگيز ترين مظاهر زيبايي بي نياز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگي در حق يکديگر ترغيب نمايد.
اینجانب فرا رسیدن بهار طبیعت را به جامعه بزرگ بازار گچساران، اعضای شورای تامین شهرستان، مدیران پرتلاش ، کادر درمان دلسوز و شهروندان فهیم گچسارانی تبریک عرض می نمایم. ، امید است در سال پیش رو شاهد حفظ و ارتقای جایگاه برتر اصناف و همچنین خدمتگزاری بهتر ادامه یابد.
در پایان از کسبه و بازاریان عزیز انتظار می رود با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی شاهد کمرنگ شدن وضعیت ویروس کرونا در شهرستان و در نهایت  شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

محمد راهی
رئیس اتاق اصناف گچساران

 


کد مطلب: 432259

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432259/پیام-تبریک-رئیس-اتاق-اصناف-شهرستان-گچساران-مناسبت-آغاز-سال-نو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1