تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۲۱۶۵
دادستان چرام در گفت و‌گو‌ با خبرنگاران

صدری:ممنوعیت ورود گردشگران به شهرستان چرام/اعمال جریمه برای خودروهای منطقه گردشگری تنگ پیرزال سرفاریاب

۰
صدری:ممنوعیت ورود گردشگران به شهرستان چرام/اعمال جریمه برای خودروهای منطقه گردشگری تنگ پیرزال سرفاریاب
کبنا ؛دادستان شهرستان چرام از ممنوعیت ورود گردشگران و اعمال جریمه برای خودروهای منطقه گردشگری تنگ پیرزال سرفاریاب خبرداد.
 
به گزارش کبنا از چرام؛ساجد صدری دادستان شهرستان چرام با اشاره به شیوع کرونا و تهدید سلامتی مردم در اجتماعات بیان کرد:با توجه به مصوبات ستاد کرونا در استان و شهرستان در صورت برگزاری مراسم های عزا و عروسی با متولیان این مراسمات براساس قانون به اتهام تهدید علیه بهداشت و جهت حفظ سلامت عمومی برخورد قضایی می شود‌.
 
صدری با اشاره به اینکه دادستانی در زمینه سلامت مردم با خاطیان هیچ گونه مماشانی نخواهد کرد؛همه ما وظیفه داریم به مصوبات ستاد کرونا عمل نماییم و از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.
 
دادستان شهرستان چرام با اشاره به شروع سال نو ضمن تبریک به همه مردم شهرستان و آرزوی سلامتی برای همه عزیزان انتظار داریم که برای حفظ سلامتی خود و خانواده ها تا حد امکان در مراکز گردشگری و تفریحی با توجه به شیوع کرونا حضور نداشته باشند و در خانه ماندن را ترجیح دهند.
دادستان چرام با اشاره به اینکه یکی از مراکز تجمع مردم مکان های تفریحی بویژه تنگ پیرزال و‌چشمه بلقیس و‌سایر امکان دیگر می باشد هست اعلام کرد:از فردا و در روزهای تعطیلات عید نوروز تمامی ماشین های پارک شده در تنگ پیرزال و سایر نقاط تفریحی شهرستان تجمع ایجاد می کنند جریمه می شوند.
 
وی افزود با توجه به اینکه استان خوزستان که همسایه استان ما می باشد متاسفانه درگیر ویروس جهش یافته می باشد و همچنین شهرستان چرام و‌جاده سادات در واقع نقطه اتصال شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه و خوزستان می باشد از مردم انتظار داریم که جهت حفظ سلامتی خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا ویروس دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا را رعایت کنند.
وی افزود:از نیروی انتظامی می خواهم به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
حکم اکبر طبری تایید شد

حکم اکبر طبری تایید شد

سخنگوی قوه قضائیه از تایید حکم پرونده اکبر طبری در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت که این ...
(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

در آستانه اعیاد شعبانیه، ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی ...
1