تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۳۱۹۹۹
در شورای های پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق بیت المال مطرح شد:

یک هزار و 130 هکتار از اراضی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

۰
یک هزار و 130 هکتار از اراضی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد
کبنا ؛رئیس کل دادگستری استان در نشست شورای های پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق بیت المال گفت: در 11 ماه گذشته سال جاری بیش از یک هزار و 130 هکتار رفع تصرف شکل گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (24 اسفندماه) در این نشست رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اصل 156 قانونی اساسی که وظیفه دستگاه قضایی مد نظر است این اصل است احیای حقوق عامه نیز به آن توجه شده است اظهار کرد: در سال جاری کمیته ای تحت عنوان قرارگاه مرکزی حفظ و صیانت از حقوق عامه تشکیل شد و رئیس کل، دادستان مرکز استان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و بازرسی و نهادهای متولی مثل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای عضو قرارگاه جلسات نظاممند برگزار شد.
قاضی القضات دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: در 11 ماه گذشته سال جاری بیش از یک هزار و 130 هکتار رفع تصرف شکل گرفت و این خود نشان از توان دستگاه قضایی و نهادهای متولی در راستای حفظ حقوق عامه می باشد.
دکتر نگین تاجی در خصوص حوزه ی بستر رودخانه های گفت: رفع تصرف در بیش از 116 هکتار در بستر رودخانه های استان نشان دهنده ی عزم دستگاه قضایی استان جهت جلوگیری از ضایع شدن بیت المال می باشد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: این برنامه ریزی ها ادامه خواهد داشت و در سال آینده به صورت ویژه دستگاه قضایی استان با جدیت بیشتری این کار را دنبال خواهد کرد.
دکتر نگین تاجی در ادامه در خصوص ممنوعیت خرید و فروش اراضی کشاورزی نیز گفت: در قوانین متعددی خرید و فروش اراضی کشاورزی به منظور جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی ممنوعیت هایی دارد که، متأسفانه افرادی در قالب تعاونی ها، اراضی کشاورزی را خرید و فروش و جهت احداث مسکن به افراد واگذار می کنند که این کار خلاف قانون بوده و با متخلفین و سودجویان در این حوزه، برخوردهای جدی و قانونی صورت می گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1