کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خبر داد؛

دستگیری سارقان محتویات درون خودرو با ۷ فقره سرقت در یاسوج

27 بهمن 1399 ساعت 16:30

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۳ سارق حرفه ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.


فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۳ سارق حرفه ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سرهنگ "علی کرم بازیان" روز دوشنبه (27 بهمن ماه) در این خصوص اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع  قضائی و با انجام گشت زنی هدفمند ۳ نفر سارق محتویات درون خودرو را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر و مقداری اموال مسروقه شامل ضبط، باند و سر ضبط از آنها کشف و ضبط کردند.
بازیان تصریح کرد:متهمان در بازجویی های اولیه به ۷ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وروانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار های انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد مطلب: 430814

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430814/دستگیری-سارقان-محتویات-درون-خودرو-۷-فقره-سرقت-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1