کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد:

2 هزار اراضی دیلگون بویراحمد آزاد شد ( + تصاویر )

8 دی 1399 ساعت 23:56

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه «دیلگون» شهرستان بویراحمد خبر داد.


مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه «دیلگون» شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا، غلامحسین حکمتیان اصل با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا به طور شبانه‌روز حفظ و صیانت انفال، جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.
وی تصریح کرد: عده‌ای سودجو می‌خواهند به اراضی ملی دست‌درازی و تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری و دستگاه قضایی دراستان از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.
   
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره و اظهار کرد: امروز با همکاری دستگاه قضایی و به همت زحمات نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور نهال‌های غرس شده در عرصه‌های منابع ملی جمع‌آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع در منطقه دیلگون شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.
حکمتیان‌اصل ادامه داد: فرد متخلف در این منطقه برای ساخت ساز تقریباً ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده بود.
 وی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی که در راستای حفظ وصیانت عرصه‌های ملی همکاری لازم را دارند تقدیر و تشکر کرد.


  
 


کد مطلب: 429067

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429067/2-هزار-اراضی-دیلگون-بویراحمد-آزاد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1