کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری رویداد شتاب مجازی در گچساران

3 دی 1399 ساعت 10:32

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ‌رویداد مجازی شتاب (ایمنی تاسیسات نفت و گاز در محیط های شهری) در گچساران خبر داد.


معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ‌رویداد مجازی شتاب (ایمنی تاسیسات نفت و گاز در محیط های شهری) در گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا، علی طیبی افزود: این رویداد با همکارای دانشگاه علمی کاربردی گچساران و پارک علم و فناوری استان برگزار می شود.
وی افزود: موضوع این رویداد تاب آوری و ایمنی تاسیسات نفت و گاز در برابر مخاطرات است .
طیبی ادامه داد: این رویداد به صورت مجازی برگزار می شود و شرکت در آن برای علاقه مندان رایگان است و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.
معاون پارک علم و فناوری استان یادآوری کرد صاحبان ایده برای ارسال ایده های خود به این رویداد می توانند به پایگاه اینترنتی www.kbstp.ir مراجعه کنند و برای حضور در این رویداد نیز می توانند از طریق این لینک [کلیک کنید] اقدام کنند.
وی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال ایده و اثر به این رویداد سوم دی ماه است و این رویداد روزهای ۴ و ۵ دی ماه ساعت ۹ صبح برگزار می شود.
از اسفند سال ۹۷ که پارک علم و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت رسمی آغاز به کار کرد تاکنون ۲۳ رویداد علمی توسط پارک یا با مشارکت پارک در سطح استان برگزار شده است.
  


کد مطلب: 428843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428843/برگزاری-رویداد-شتاب-مجازی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1