کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حاشیه پشت حاشیه / دومین معاون علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد

28 آذر 1399 ساعت 15:20

شهین تاج آرامش معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد متن استعفای خود را روی میز پرویز یزدان پناه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گذاشت.


شهین تاج آرامش معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد متن استعفای خود را روی میز پرویز یزدان پناه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گذاشت.
به گزارش کبنا و بر اساس منابع موثق، شهین‌تاج آرامش معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد که از پزشکان معروف و حاذق این استان به شمار می‌رود، به دلایل نامعلوم استعفا داده و متن استعفا نامه او بر روی میز پرویز یزدان پناه رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
بنا به اطلاعات کبنا، گفته می‌شود، دخالت‌های بی‌جای سیاسیون شاید از دلایل استعفای این معاون باشد. چندی پیش معاون درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد که با واکنش‌های متعددی روبرو شد. کامبیز کشاورز معاون سابق درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نوشته بود: «دوست داشتم کار بیشتری برای مردم و کادر درمان انجام بدهم، ولی نمی‌شد» کشاورز تلویحاً گفته بود که در کارم دخالت و مانع تراشی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

کشاورز: انسان‌ها را خدا قضاوت می‌کند / دوست داشتم کار بیشتری برای مردم و کادر درمان انجام بدهم، ولی نمی‌شد


کشاورز از معاونت درمان استعفا داد + متن استعفانامه

سایت وبدا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی از زبان شهین‌تاج آرامش معاون آموزش دانشگاه، این خبر را تکذیب کرد.


کد مطلب: 428666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428666/حاشیه-پشت-دومین-معاون-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-استعفا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1