تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۲۸۳۱۱
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه:

ماری‌جوانا در دیشموک پیدا شد / دستگیری پنچ حفار غیرمجاز در دیشموک

۰
ماری‌جوانا در دیشموک پیدا شد
کبنا ؛ حدود ۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا در دیشموک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در پی گزارش مردمی از وجود ماده مخدر ماریجوانا در منزل مسکونی در دیشموک موضوع در دست بررسی ماموران انتظامی کلانتری این منطقه قرار گرفت.
سرهنگ جهان دیماز افزود: با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری دیشموک سه کیلو و ۸۲۰ گرم ماده مخدر از نوع ماریجوانا در این منطقه کشف و ضبط شد.
وی ادامه ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه توضیح داد: طی یک عملیات توسط همکاران نیروی انتظامی در کلانتری دیشموک مبنی بر حمل مواد مخدر توسط افرادی در دیشموک حین مخفی کردن ماری‌جوانا در یک منزل در دیشموک با تیزبینی پلیس فرد متخلف دستگیر شد.
وی گفت: این فرد که در خانه خود 3کیلو و 820 گرم مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا جهت فروش در منطقه دیشموک حمل و نگهداری کرد توسط همکاران انتظامی کلانتری دیشموک دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل دادگاه عمومی دیشموک داده شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428311-2.jpg
سرهنگ دیماز عنوان کرد: اغلب افرادی که بعدها دچار اعتیاد مواد سنگین شده‌اند اولین بار مصرف مواد را با ماری‌جوانا آغاز کرده‌اند.
وی گفت: به والدین در این مناطق توصیه می‌کنم این زنگ هشدار جدی برای مصرف کنندگان این ماده مخدر است.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: مردم باید بیشتر مواظب فرزندان خود باشند و دستگیری این چنین فردی در دیشموک همراه با 3کیلو و 820 گرم مواد مخدر ماری‌جوانا در دیشموک یعنی اینکه افرادی در کمین هستند.
وی اذعان کرد: نیروی انتظامی در هر منطقه‌ای با افراد متخلف با جدیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت رصد هرگونه خرید و فروش مواد مخدر در هر منطقه با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
دیماز در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار داشت: پنچ حفار غیرمجاز در دیشموک دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا در دیشموک داده شد.
وی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر حضور مشکوک عده‌ای حفار در یکی از مناطق دیشموک با هماهنگی دادگاه عمومی دیشموک توسط همکاران خدوم نیروی انتظامی در کلانتری دیشموک به فرماندهی سید علی ارجمند و همچنین تیزهوشی همکاران نیروی انتظامی در این کلانتری دستگیر شدند.
سرهنگ دیماز افزود: متخلفان بدانند هیچ تخلفی از دید نیروی انتظامی مخفی نمی‌ماند و با انجام هر کار غیرقانونی توسط نیروی انتظامی رصد و دستگیر خواهند شد.
وی اذعان کرد: پنج نفر حفار متخلف که در دیشموک اقدام به حفاری کردند با زبردستی نیروی انتظامی و حضور مامور میراث فرهنگی دستگیر و ضمن پرونده‌سازی تحویل مقام محترم قضایی جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شد.

    واکنش سرهنگ دیماز به مسائل ترمینال دهدشت - <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>

سرهنگ دیماز عنوان کرد: این افراد شبانه اقدام به حفاری دو نقطه در منطقه دیشموک در فاصله خیلی نزدیک در گراب دیشموک اقدام به حفر زمین نموده که با اقدام سریع و تیزبینی همکاران نیروی انتظامی در کلانتری دیشموک در حین حفاری دستگیر شدند.
وی گفت: از این افراد وسایلی از قبیل بیل، کلنگ، مفتول و سطل کشف و ضبط شد و توسط همکاران نیروی انتظامی پرونده تشکیل و تحویل مقام قضائی داده شدند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: از همه افراد و شهروندان می‌خواهیم که اگر در منطقه‌ای با افراد مشکوک مواجه شدند در اسرع وقت به نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی کنند.
وی گفت: برخی افراد به خیال واهی خود احساس نکنند در این اوضاع و احوال کرونایی همکاران ما در نیروی انتظامی مناطق خود را رصد نمی‌کنند بلکه تیزبینانه و با هوشیاری کامل تمام مناطق را زیر نظر خواهیم داشت و از هرگونه عملیات مشکوک در مناطق با جدیت برخورد و تحویل مقام محترم قضائی خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
فایل های مرتبط
1