تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۴
کد مطلب : ۴۲۵۱۸۵
کبنا گزارش می دهد

پاسخ 《کاظمی جو 》به مطلب کبنا:نه خوش خدمت هستم نه کج سلیقه!

۲
۲
پاسخ 《کاظمی جو 》به مطلب کبنا:نه خوش خدمت هستم نه کج سلیقه!
کبنا ؛پرسش و پاسخ شهروندان از مدیران کهگیلویه در فضای مجازی یک کار قابل تقدیر است که در اولین حرکت، ایرج کاظمی‌جو مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به سئوالات حاضرین در فضای مجازی پاسخ داد که این کار 3 ساعت به طول انجامید.
به گزارش کبنا، در بین برنامه پس از دو ساعت پاسخ گویی، مدیران گروه از کاظمی جو خواستند در صورت خستگی، پاسخ گویی را به زمان دیگری موکول کند.
ولی کاظمی جو در پاسخ گفت: حاضرم بی رحمانه نقد شوم و فدا شوم تا گفتگو با این منوال در شهرستان نهادینه شود، تا هر زمانی که بفرماییدپاسخگو باشم در هر زمینه‌ای که ابهام هست.
وی با اشاره به مطلبی با عنوان《کج سلیقگی یا خوشخدمتی!》که در پایگاه خبری کبنا نیوز منتشر شده بود، اظهار کرد: فراتر از این که نیست که نماینده شهرستان برای  روز خبرنگاران جلسه برگزار کند و من هم به عنوان مدعو مثل سال‌های گذشته که نماینده سابق جلسه برگزار می‌کردند دعوت می‌شدم.
دوستی یادداشتی بنویسد و اسمش مشخص نباشد و بگوید،《خوش خدمتی یا کج سلیقگی ایرج کاظمی جو》!
من آدم کج سلیقه‌ای نیستم چون در حوزه هنر هستم و به ظرافت کار به هر حال تسلط تام و تمام دارم، خوش خدمتی احدی را در این استان نمی‌کنم چون وابستگی به صندلی خود ندارم.
مدیریت بیش از آنکه به نفع بنده باشد به ضرر بنده است، می‌توانم کار تحقیقی کنم و برای خودم مفید باشم و کار هنری خود را هم انجام دهم، ولی الان که مدیر هستم انرژی من جای دیگری صرف می‌شود.
من باید تشکر کنم از کسانی که در رور خبرنگار از خبرنگاران تجلیل کردند، از جمله باشگاه فرازبام خاییز، دفتر امام جمعه، اداره ورزش و جوانان، فرماندار شهرستان، هیات ورزش همگانی، دفتر نماینده از خبرنگاران ما تجلیل کردند من در آن جلسه هم گفتم که نفس کار حتی بدون لوح تقدیر  خوب است ولی دیدید من متهم شدم به خوش خدمتی و کج سلیقگی، به نظر شما این انصاف است؟
اما اگر به این سمت برویم که همدیگر را نقد کنیم بدون حب و بغض می‌توانیم گام‌های خوبتری را برداریم.
به گزارش کبنا از دهدشت، به زودی متن کامل این گفتگوی صریح و بی پرده شهروندان و کاظمی جو در گروه واتساپی را  در این پایگاه خبری منتشر می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تمنا
Iran, Islamic Republic of
شما اینقدر تسلط تام و ظرافت عام داشتید که انجمن نوبسندگان و اهل قلم و انجمن تئاتر را تعطیل کردید
محمد مختاری
Iran, Islamic Republic of
سلام ، خداقوت
ایرج کاظمی ، یقیناً ارزش بودنش برای ما مردم این منطقه ، اگر از تمام ذخایر نفتی استان بیشتر نباشه ، کمتر نیست . دکترای فهم ذاتی او از انسان بودن و دکترای تخصصی هنر ، سلیم و حلیم بودن ، پا به کار و لبریز از آرامش بودن ، ترجمه ای خیلی درست از مفهوم هنر و فرهنگ داشتن از روشن ترین ویژگی های شخصیت کاری ایشونه و در کنار مشخصات شخصیت فردی که براحتی در رفتارش قابل رویته و از خونگرمی بی ادعایی که عامل زلال بودنی دلنشین شده ، سرمایه ای منحصر بفرد ساخته شده برای فرهنگ ما که شک نکنیم از نون شب واجبتره که فردای ما روشنی مختصری رو همچنان دلشته باشه .
از بیرون باید دید ایشون رو و البته بدون غالب شدن نظر فردی که متاثر از رفتار فردی و روزمرگی های جاری این روزگاره که ایشون هم مثل همه ی ما حتما رفتارهای مقطعی مثاتز از مسایل مبتلابه جامعه داره ، بخصوص که بین مردم منطقه هم تعاریف و انتظارات ، گاهی دخیل در نظرگاه ذهن میشه و کمی از حقیقت رو مستور .
بی تعارف ، یکی از حقیقی ترین فرهنگی ها و جزو بهترین مدیران فرهنگی استان بین انگشت شمارهای کل تاریخ اداری استان ایشونه که علاوه بر همه ی اینا دوست داشتنیه .

خدا قوتش رو افزون کنه و سلامت و سربلند باد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1