تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۲۴۵۲۷
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فراخوان طرح‌ پژوهشی کتابخانه‌های عمومی کشور با محوریت کهگیلویه و بویراحمد

۰
فراخوان طرح‌ پژوهشی کتابخانه‌های عمومی کشور با محوریت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خبرداد: فراخوان طرح پژوهشی سال ۱۳۹۹ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با محوریت استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از فراخوان یک طرح پژوهشی با محوریت استان کهگیلویه و بویراحمد در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشورخبرداد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از فراخوان یک طرح پژوهشی با محوریت استان کهگیلویه و بویراحمد در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشورخبرداد.
یاسر رحیمیان گفت: دومین فراخوان دوسالانه‌ی نهاد به منظور حل مسائل پژوهشی کتابخانه‌های عمومی از سوی دفتر پژوهش و آموزش نهاد منتشر شد و در این فراخوان از شخصیت‌های حقوقی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ...) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران دانشگاهی و منفرد) در دامنه‌های موضوعی و رشته‌های تخصصی: علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و سیاست‌گذاری عمومی، علوم مالی و اقتصادی، مدیریت و کارآفرینی، مهندسی (عمران، شهرسازی، تأسیسات، صنایع، رایانه و فناوری اطلاعات)، مطالعات علم و فناوری (علوم محض، تاریخ و فلسفه و سیاست‌گذاری و ترویج علم وفناوری)، هنر و معماری دعوت شده است پیشنهاده‌های خود را در انطباق با درخواست‌نامه‌های (RFP) اعلام‌شده تا دهم مهرماه ۱۳۹۹ تنظیم نموده، از طریق سامانه‌ی «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» ارسال کنند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424527-2.jpg
رحیمیان اظهار داشت: در این فراخوان یک طرح پژوهشی با محوریت استان کهگیلویه و بویراحمد و با عنوان اقدام پژوهی در حوزه خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی (آگاهی رسانی و یادگیری مادام العمر و فراغت) برای برآوردن نیازها و رفع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ارائه شده است که از تمام پژوهشگران، محققان و دانشگاهیان برای شرکت در این طرح دعوت به عمل می اید.
وی تصریح کرد: اعتبار این طرح 1 میلیارد 300 میلیون ریال، مدت اجرای این 12 ماه (یکسال) و پژوهشگران در حیطه تخصصی علوم اجتماعی، علوم رفتاری، روان شناسی، علم اطلاعات و دانش شناسی، مطالعات فرهنگی، کارآفرینی اجتماعی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
همچنین از آنجا که زمان ثبت طرح‌های پژوهشی در سامانه‌ی ملّی سمات و دریافت شناسه‌ی رهگیری و انعقاد قرارداد، محدود و تعریف‌شده است، مهلت ارسال پیشنهاده تمدید نخواهد شد و پنجم آبان، زمان اعلام نتایج داوری پیشنهاده‌ها خواهد بود.
متن کامل فراخوان و فایل درخواست‌نامه‌ها از طریق سامانه «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» به نشانی  http://rpm.iranpl.ir  قابل مشاهده و دسترسی است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1