کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری سه شکارچی متخلف دارای اسلحه کلاشینکف در کهگیلویه وبویراحمد

6 مرداد 1399 ساعت 10:59

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 نفر شکارچی غیر مجازبه همراه لاشه 2 رأس بز کوهی دستگیر شدند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 نفر شکارچی غیر مجازبه همراه لاشه 2 رأس بز کوهی دستگیر شدند.
 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح (دوشنبه 6 مرداد ماه 99 ) از دستگیری سه نفر متخلف شکار غیر مجاز حیات وحش در پارک ملی دنا خبر داد و گفت: 3 نفر شکارچی غیر مجاز به همراه لاشه 2 رأس بز کوهی و یک قبضه اسلحه کلاشینکف 30 تیر غیر مجاز، توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا دستگیر شدند.
 سید اسدالله هاشمی گفت: محیط بانان پارک ملی و منطقه حفاظت شده، دنا حین گشت و پایش در منطقه متوجه صدای شلیک تیر در این منطقه شدند.
«سید اسداله هاشمی» به محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد برگشت / پایان اختلاف «هاشمی» و «زارعی» یا رقابت «زارعی» با روشنفکر؟!
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

وی گفت: محیط بانان پس از حضور سریع در محل شلیک گلوله و پایش آن منطقه، متوجه حضور 3 نفر متخلف می‌شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: محیط بانان موفق می‌شوند، متخلفین را به همراه لاشه 2 رأس بز کوهی شکار شده و یک قبضه اسلحه کلاشینکف غیر مجاز دستگیر و اعمال قانون نمایند.
هاشمی با بیان اینکه با متخلفین زیست محیطی بشدت برخورد قانونی می‌شود گفت: برای متخلفین پرونده تشکیل و به همراه آلات مکشوفه، برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به جریمه حقوقی 150 میلیون تومانی برای این متخلفین اشاره کرد و گفت: مطابق قانون برای شکار هر رأس بز 75 میلیون و کل (پازن) 25 میلیون تومان قانون گذار جریمه لحاظ نموده و این جدای از جریمه کیفری جرم می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی محیط زیست، هاشمی در پایان گفت: متخلفین شکار و صید هشدارهای محیط زیست را جدی گرفته و دست از تهدید گونه‌های حیات وحش بردارند و بدانند که این اداره بر اساس قانون با متخلفین بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.


کد مطلب: 423702

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423702/دستگیری-سه-شکارچی-متخلف-دارای-اسلحه-کلاشینکف-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1