تاریخ انتشار
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۲۳۵۹۵
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

نمازجمعه یکی از معجزات انقلاب اسلامی و نهادی پربرکت و رحمانی است

۰
زحمات بدون مزد و منت اعضای ستاد و دفتر نماز جمعه
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: نمازجمعه از سه بخش انقلابی ، مردمی و جهادی تشکیل شده است که این نهاد برای خدمات رسانی به همگان تشکیل شده و در آن مردم تجمع ایمانی و انقلابی دارند.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا انصاف است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گرانی ها در دیدار نمایندگان مجلس گفت:گرانی های بی منطق را اگر در این شهر دیشموک نگاه کنیم در خیلی از موارد می توانیم بهتر عمل کنیم.
وی افزود: سختی معیشت و گرانی ها در نتیجه بی انصافی ها است که این سختی ها باعث آسیب بیشتر به مردم می شود که نیاز هست نظارت بیشتری از جانب مسئولین بر بازار صورت بگیرد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور سوریه و تحریم سزار گفت: دادن اطلاعات اقتصادی توسط یک فرد منافق به دولت آمریکا باعث ایجاد تحریم های شدید علیه ملت سوریه میشود.
وی افزود: توافق ایران با سوریه گام مهمی در خنثی سازی تحریم های سوریه برداشت و با این توافق جلوی خروج اقتصادی و نظامی ایران گرفته شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423595-1.jpg
امام جمعه دیشموک


راوند ادامه داد: همکارهای بیشتر ایران و سوریه باعث ایجاد اعتماد به نفس در جبهه مقاومت خواهد شد که نمونه آن برگزاری انتخابات پارلمانی در برخی از استان های کشور سوریه توسط دولت بشار اسد بود.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سالروز تشکیل اولین نمازجمعه سراسر کشور در تهران به امامت آیت الله طالقانی گفت: نمازجمعه یکی از معجزات انقلاب اسلامی و نهادی پربرکت و رحمانی است.
وی افزود: نمازجمعه از سه بخش انقلابی ،مردمی و جهادی تشکیل شده است که این نهاد برای خدمات رسانی به همگان تشکیل شده و در آن مردم تجمع ایمانی و انقلابی دارند.
راوند ادامه داد:نمازجمعه محل درخواست های مردمی از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی است
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با تقدیر از زحمات بدون مزد و منت اعضای ستاد و دفتر نمازجمعه گفت: اعضای ستاد و دفتر نمازجمعه در جهت ارتقای مسائل فرهنگی تلاش می کنند که از این خادمان مردم در سنگر نمازجمعه نهایت تقدیر و سپاس را دارم.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اهمیت فضای مجازی و فعالیت های دشمنان در این عرصه گفت: عده ای از منافقین و دشمنان به صورت شبانه روزی در فضای مجازی علیه نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن آن تلاش می کنند.
وی افزود: دشمن در صدد بی اعتقاد کردن مردم نسبت به انقلاب است که در وهله اول باید باور کنیم که دشمن درصدد بی اعتقاد کردن مردم است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423595-2.jpg

راوند با اشاره به شناخت میدان جنگ ادامه داد: اگر میدان جنگ را در فضای مجازی بشناسیم می توانیم جلوی کارشکنی های دشمنان علیه نظام اسلامی را بگیریم که نیاز است نخبگان،فرهنگیان و آحاد مردم در این عرصه فعالیت کنند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) به عنوان شکافنده علوم با دشمنان و مروجان اسلام اموی مقابله و ما وظیفه داریم با تشکیلات سازی اسلام ناب محمدی(ص) را تبلیغ کنیم.
وی افزود: امام باقر(ع) هفتاد هزار حدیث را از پدران اش به نقل از پیغمبر(ص) نشر داد که شاگردان زیادی در زمینه های مختلف تربیت که نمونه آن ابان ابن تغلب است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به نهم ذی الحجه روز عرفه و زیارتی امام حسین(ع) گفت: در روز عرفه خداوند ثواب زیارت زائران امام حسین(ع) را زودتر می دهد زیرا امام حسین(ع) با شهادت اش در کربلا دین اسلام را زنده کرد.
وی افزود:سفیر امام حسین(ع) در این روز به شهادت رسیده است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به نزدیک شدن جنگنده آمریکایی به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران بر فراز بیروت گفت: عده ای از هموطنان ما در این مساله زخمی شدند و دشمن باید بداند که زمان بزن و در رو تمام شده است .
وی افزود: اگر دشمنان آمریکایی و اسرائیلی غلطی بکنند تلآویو و حیفا با خاک یکسان و عمر حکومت شان کمتر از 25 سال به پایان خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1