تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۲۳۱۸۹

زمان برگزاری کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد تغییر کرد

۰
زمان برگزاری کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد تغییر کرد
کبنا ؛ زمان برگزاری آزمون‌های دکتری در تاریخ ۲۶ تیرماه و کارشناسی ارشد در روزهای دوم و سوم مردادماه پیش از نیمه شب گذشته با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور به تعویق افتاد.
زور کووید ۱۹ باز هم بر کنکور چربید و بالاخره با کش و قوس های فراوان، برای سومین بار برگزاری کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور روی پایگاه اینترنتی این سازمان تا زمان نامعلومی به تعویق افتاد.



خبرنگاران با پیگیری های مکرر از سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت متوجه شدند تکلیف زمان برگزاری کنکورهای دکتری و ارشد روز یکشنبه ۲۲ تیرماه مشخص می شود. البته تاکنون به غیر از اطلاعیه دیشب سازمان سنجش، خبر رسمی در این زمینه از سوی مسوولان ستاد ملی مبارزه با کرونا منتشر نشده و همچنین بر اساس اطلاعیه این سازمان زمان برگزاری این آزمون ها موکول به ابلاغ از سوی وزارت بهداشت شده است.
قرار بود کارت ورود به جلسه کنکور دکتری از امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه توزیع و آزمون روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه برگزار شود که به این ترتیب احتمالا زمان توزیع کارت ها نیز به تعویق می افتد. 
حال باید دید سکانداران ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت چه زمانی، شرایط را مناسب برای برگزاری این دو کنکور می دانند. کنکورهایی که در کل حدود ۸۳۰ هزار داوطلب دارند. 
آزمون‌های دکتری و ارشد؛ شاید وقتی دیگر
از سوی دیگر نباید از نظر دور داشت که به خاطر کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد، تعداد زیادی از استادان و کارمندان چاپخانه آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری هم اکنون در قرنطینه ای از نظر امنیت سوالات به سر می برند و با این شرایط مشخص نیست آنها چه زمانی از این چهاردیواری خارج می شوند.
در مورد کنکور سراسری سال ۹۹ نیز به نظر می رسد این آزمون طبق برنامه زمانبندی شده در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار شود. تاکنون مطلبی در مورد تعویق این آزمون بیان نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1