تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۲۳۱۴۱
در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

توجه ویژه وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد و اصل شایسته گزینی

۲
۱
توجه ویژه وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد و اصل شایسته گزینی
کبنا ؛
مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه معارفه خود که بصورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون وزیر برگزار شد، در خصوص اهداف مدنظر در شرکت آب منطقه ای استان، اظهار کرد: سیاست های وزارت نیرو مبنی بر سازگاری با کم آبی، مدیریت یکپارچه منابع آب، مدیریت منابع آب بصورت بین حوزه ای، تعیین و اجرای طرح های نیمه تمام، استفاده از کلیه ظرفیت های دستگاه های اجرایی، تعامل با تمام نمایندگان استان، پویش هر هفته آ-ب ایران، پیشبرد اهداف و سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید از جمله اهداف برای اجرای برنامه های مدنظر اینجانب خواهد بود.
به گزارش کبنا؛ فرهادی با قدردانی از وزیر نیرو در شیوه انتخاب مدیرعاملان شرکت آب و فاضلاب افزود: فراخوان درخواست نیروی مدیرعامل و توجه به شایسته گزینی مدیرعامل، مصاحبه های تخصصی و توجه ویژه و حسن نظر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات مطلوب وزارت در تعیین منابع انسانی در سطوح مختلف مدیریتی است که از این جهت تشکر و قدردانی از وزیر محترم نیرو به عمل می آورم.
لازم به ذکر است؛ از جمله مسئولیت های پیشین فرهادی شامل مدیر دفتر مهندسی رودخانه، مدیر دفتر حفاظت، مدیرگروه مشارکت های مردمی، نماینده مجری طرح مطالعات مهندسی رودخانه، کارشناس ارشد مهندسی عمران آب، فارغ التحصیل انشگاه شهیدچمران اهواز، کارمند و مدیر نمونه دستگاه های اجرایی شرکت آب، 6 سال معاونت حفاظت از بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان بوده است.
همچنین با توجه به گام دوم انقلاب و جوان گرایی، فرهادی از جمله مدیران جوان بومی، تحصیل کرده و عملگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود
واقعا انسان شایسته و متخصصی است
گلستان
Iran, Islamic Republic of
احسنت. انشالله ایشان فارغ از هرگونه تعصبات کاذبِ قومی، سیاسی و اداری و ... ، تنها منافع مردم را در نظر خواهند گرفت و خداوند نیز از ایشان خشنود خواهند بود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1