تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۲۲۹۹۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد؛

خائیز مهار شد / منطقه در پایش است

۰
خائیز مهار شد / منطقه در پایش است
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح سه شنبه 17 خرداد 99 از مهار آتش سوزی مجدد کوه خائیز شهرستان کهگیلویه  در ساعت 3 بامداد خبر داد.
سید اسد الله هاشمی از روز گذشته تا کنون در منطقه حضور دارد، گفت : آتش سوزی ظهر دیروز از تنک تکاب شهرستان بهبهان شروع شده بود و به سمت خائیز در حرکت بود، به دستور سریع استاندار محترم استان و با حضور به موقع نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، تشکل های مردمی پس از 8 ساعت تلاش فعلا مهار اولیه شده، اما نیروها همچنان جهت پایش و کنترل دقیق در منطقه حضور دارند.
وی اظهارکرد: بمنظور جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش ، نیروهایی که در منطقه حضور دارند همچنان به حضور خود ادامه خواهند داد و مشغول پایش منطقه هستند.
هاشمی ضمن تشکر از دغدغه زیست محیطی دکتر کلانتری استاندار محترم استان گفت: دستور سریع استاندار، حضور به موقع نیروها، هماهنگی های برنامه ریزی شده و استفاده از تجربه آتش سوزی قبلی در همین منطقه، باعث شد که آتش خیلی زود مهار شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: از همه دوستداران طبیعت، نیروهای مردمی و تشکل های زیست محیطی، یگان حفاظت و نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست، نیروهای منابع طبیعی و همه کسانی که در این اطفاء نقش داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1