تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۲۲۹۳۶
با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

آماده باش در خائیز

۰
آماده باش در خائیز
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت بحران، منابع طبیعی، محیط زیست، فرماندار کهگیلویه و سایر مسئولان و نیروهای امدادی در خصوص آتش سوزی احتمالی خائیز اعلام آماده باش داد.

به گزارش کبنا از یاسوج، حسین کلانتری عصر امروز ( دوشنبه 16 تیرماه 99 ) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به آتش سوزی در منطقه تنگ تکاب بهبهان، احتمال سرایت آتش به منطقه خاییز وجود دارد، اظهار کرد: آتش سوزی از صبح امروز در منطقه تنگ تکاب خائیز که در محدوده استان خوزستان و شهرستان بهبهان شروع شده بود به محض اطلاع به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سمت محدوده استان در منطقه خائیز کهگیلویه، بلافاصله تمهیدات و پیش بینی‌های لازم برای جلوگیری از سرایت آتش به منطقه خاییز در شهرستان کهگیلویه اتخاذ شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ساعت اولیه این اتفاق تشکیل نشست اضطراری ستاد بحران در فرمانداری کهگیلویه با ریاست فرماندار و سایر اعضای مدیریت بحران را ضروری دانستیم و به آنها اعلام کردیم که هر چه سریعتر این جلسه تشکیل و تمهیدات لازم انجام بگیرد.
وی گفت: با ارسال نامه فوری و گزارش واقعه به آقای شریعتی استاندار خوزستان، از وی خواستیم که جهت اقدام بموقع و اعزام امکانات بالگرد و افراد و تجهیزات مقابله با گسترش آتش دستورات لازم را بدهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری و تدارک اعزام دو فروند بالگرد از طریق استان به منطقه خائیز برای جلوگیری از سرایت آتش به منطقه و آمادگی کامل نیروها در دستور کار ما است.
کلانتری گفت: در حال حاضر بنا به درخواستی که داشتیم، هم اکنون فرماندار شهرستان کهگیلویه و مدیر کل محیط زیست با کلیه امکانات و افراد آموزش دیده و محلی و منابع طبیعی شهرستان و تجهیزات مقابله با آتش ازجمله با ۲۰ دستگاه دمنده و آتش کوب و سایر تجهیزات انفرادی از ساعات اولیه پس از اطلاع از آتش سوزی در منطقه مستقر و در حال مهار و مقابله با سرایت آتش قبل از ورود به محدوده شهرستان کهگیلویه می‌باشند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستورات لازم برای آماده باش کامل تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی را صادر کردیم. و تیم‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده باش کامل هستند و هشدارهای لازم داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1