کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران :

مرگ 5 نفر در گچساران به دلیل بیماری کرونا ( + جزئیات )

11 تير 1399 ساعت 13:07

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به روند صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا گفت: گچساران در ۲الی۳هفته آینده به پیک خواهد رسید.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به روند صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا گفت: گچساران در ۲الی۳هفته آینده به پیک خواهد رسید.
به گزارش کبنا؛ آرین غلامیان (امروز چهارشنبه 11 تیرماه) در نشست شورای سلامت این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد دو هزار و ۴۵۷نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس دریافت شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون جواب تعداد دوهزار و ۲۱۵نمونه از آزمایشگاه مرجع به شهرستان ارسال شده است، افزود: در حال حاضر در انتظار جواب  242نمونه از افراد مبتلا و مشکوک به این ویروس هستیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه تاکنون تعداد 369 مورد بت ما اعلام شده است، ابراز کرد: متاسفانه در دو روز اخیر پنج بیمار کرونایی در این شهرستان فوت شده که از این تعداد 3فرد مبتلا دارای بیماری زمینه از جمله دیابت ، ربوی و قلبی بوده و 2فرد مبتلا شده یک آقا با22سال سن و یک خانم 37ساله متاسفانه فوت شدند.
غلامیان عنوان کرد، این 2 فرد فوت شده برای درمان به بیمارستان شهید جلیل اعزام شده بودند که متاسفانه به دلیل وخامت بیماری فوت شدند.
غلامیان گفت: در حال حاضر 19بیمار کرونایی در بیمارستان گچساران بستری هستند که از این تعداد 2بیمار وضعیت خوبی ندارد.
غلامیان با ابراز نگرانی از افزایش روند صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا و کمبود تجهیزات و امکانات گفت: ۲الی ۳هفته آینده شهرستان به پیک خواهد رسید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: با توجه به اینکه ۷۰درصد از بیماران کرونایی شناسایی شده در این شهرستان سه هفته گذشته به ثبت رسیده است  در صورت ادامه روند کنونی رسیدن به پیک بیماری کرونا در این گچساران تا سه هفته آینده دور از انتظار نیست.


کد مطلب: 422742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422742/مرگ-5-نفر-گچساران-دلیل-بیماری-کرونا-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1