کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیام‌های جداگانه‌ای مطرح شد

پیام تسلیت مسئولان بمناسبت مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد

11 تير 1399 ساعت 11:44

جمعی از مسئولان کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت بهمن آزادی مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.


جمعی از مسئولان کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت بهمن آزادی مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.
به گزارش کبنا، متن این پیام‌ها به شرح زیر است؛
وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا الیه راجعون
خبر درگذشت و عروج ناگهانی همکار عزیز و تلاش گر خدمت در عرصه محرومیت و اعضائ خانواده در اثر حادثه تلخ و دلخراش و شتافتن به پیشگاه معبود خویش سوار بر مرکب آهنین مرگ جناب آقای مهندس آزادی مدیرکل امورعشایر استان موجب تألم و تأثر گشت اینجانب مصیبت و ضایعه فقدان این مرد تلاش گر و بی ادعاو اسطوره اخلاق و عمل و مردم داری که همواره منشاء خدمات بسیاری بوده را به جامعه عشایری استان خاصه ایل بزرگ قشقایی همه همکاران عزیز در سازمان امور عشایر ایران و اداره کل امور عشایر استان، مجموعه تعاونی‌های عشایری و سازمان جهاد کشاورزی استان و به بالاخص خانواده محترم، فرزند عزیز و بستگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان طلب غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم روحش شاد و ان شاء الله با سرور شهیدان محشور گردد.

مجید علی پور
مدیرکل عمران و امور زیربنایی عشایر کشور
 
 با تأثر و تأسف فراوان، درگذشت مهندس «بهمن آزادی» جهادگر خدوم و مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، و همسر و دو فرزندش در سانحه دلخراش تصادف رانندگی را تسلیت می گوییم. از خداوند متعال برای روح مرحومان آمرزش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نماییم.
 رئیس و کارکنان سازمان امور عشایر ایران
 
خانواده معزز مهندس آزادی
همکاران گرامی اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد
با اندوه فراوان، درگذشت زنده یاد مهندس «بهمن آزادی» مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، و همسر و دو فرزندش در سانحه دلخراش تصادف رانندگی را تسلیت می گوییم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور عشایر ایران


کد مطلب: 422739

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422739/پیام-تسلیت-مسئولان-بمناسبت-مدیرکل-امور-عشایر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1