تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۲۲۷۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

استعفای شهردار دهدشت / شورای شهر جوابگوی عملکرد شهردار باشد

۵
۱
استعفای شهردار دهدشت / شورای شهر جوابگوی عملکرد شهردار باشد
کبنا ؛با بررسی کارنامه اسفندیار برخه شهردار دهدشت چیز خاصی در آن مشاهده نمی‌شود. شهردار شدن «برخه» را محصول تفکر سیاسی خاص در این شهر می‌دانند. و تا مدت‌ها این موضوع در رسانه‌ها مورد بحث هم قرار می‌گرفت. در هر صورت برخه بعد از اینکه چند سالی مسئولیت شهرداری دهدشت را برعهده داشته است، اکنون آهنگ رفتنش را از این شهرداری به صدا درآورده است. استعفای برخه شهردار دهدشت در صحن علنی شورا پذیرفته شود و یا خیر، مسئله چندان مهمی نیست و شاید ماندن و یا رفتن او کمترین تأثیری بر روند کارهای شهر دهدشت بگذارد. کما اینکه در این سال‌ها اتفاق خاصی در دوران مدیریت «برخه» رخ نداد. در دوره پنجم شورای شهر دهدشت و مسئولیت «برخه» اگر موضوع آسفالت چند کوچه و خیابان را کنار بگذاریم که آن هم جای بحث دارد. اما مسئله‌ای که مهم به نظر می‌آید؛ در این دیار کهن نه فکر برای آینده این شهر شده، نه خبری از المان، مبلمان، پارکینگ و... و نه خبری از ارتقاء سطح شهر و خدمات منحصراً به فردی وجود دارد. هرچه هست روزمرگی و حق و حقوق کارگرانی که عقب افتاده است و اکنون کی باید جوابگو عملکرد شهرداری باشد، شورا یا خود برخه؟!

استعفای شهردار دهدشت

اجرای 7 پروژه عمرانی در شهر دهدشت

سید زین‌الدین بالوایه رئیس شورای شهر دهدشت، اظهار داشت: اسفندیار برخه در جلسه روز گذشته (10 تیرماه 99) شورای شهر استعفا داد.
رئیس شورای شهر دهدشت گفت: استعفای رسمی شهردار قرار است فردا به صورت کتبی تقدیم شورای شهر شود.
وی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته بحث رفتن شهردار مطرح بوده است، گفت: نهایتا امروز سه شنبه دهم تیرماه شهردار اعلام کرد نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.
بالوایه تصریح کرد:  استعفای شهردار روز یکشنبه در جلسه شورای شهر بررسی خواهد شد.
 وی افزود:  موافقت یا عدم موافقت با استعفا بستگی به رای اعضای شورا دارد و نمی‌توان گفت قطعا پذیرفته می‌شود.
بالوایه همچنین طرح استیضاح را منتفی خواند و افزود: استیضاح در صورتی انجام می گرفت که شهردار مایل به ادامه کار بود بنابراین در شرایط استغفا استیضاح معنا ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
منطقیان جمش کن
فتحی
Iran, Islamic Republic of
شهرداری براش نمیصرفه.میخواد بره مدیر آبفا کهگیلویه بشه،
،
Iran, Islamic Republic of
نام درست سید زین العابدین بالوایه می باشد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ایشان الان برای ریاست آبفا وگرنه اونکه استعفا بده، بله متاسفانه تنها کاندید مجلس ندیده که همیشه در انتخابات شورا دخالت می‌کند و مدعی دموکراسی هست fه شورا فشار آورد تا ایشان را شهردار کنند وگرنه نه حاج آقا بزرگواری نه حاج آقا موحد و نه حاج هاشمی و نه استاد لاهوتی هیچکدام در انتخابات شورای شهر و انتخاب شهردار دخالت نمی‌کنند اما متاسفانه استاد هر دور شورا را به حاشیه می‌کشاند در صورتی شورا نباید سیاسی باشد نه قبیله ای بله مدنی باشد اما در دهدشت شورا به مشقت دورگز قبیله ای را کم کرد گرفتار استاد و سیاست شد. خدا عاقبت همه خصوصا دهدشت را بخیر کند.
در ضمن حاج آقا موحد اگر ایشان را رییس آبفا کند باعث نا امیدی مردم از آیسان می‌شود جناب برخه تا دیروز به واسطه اصلاح طلبی پست می‌گرفت امروز اصولگرایی کارنامه فوقالعاده ای هم ندارد که به عنوان شایسته سالاری مردم پذیرای این انتخاب باشند
Iran, Islamic Republic of
استیضاح معنا داشت .خیلی هم خوب واقعا چه کارکرد فقط خرابی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1