تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۲۲۷۲۱
در دیدار حسین کلانتری با معاون وزیر کشور؛

معاون وزیر: شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد ویژه حمایت می شوند

۰
معاون وزیر: شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد ویژه حمایت می شوند
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد در دیدار با  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ های کشور، گفت: شهرداری های استان نیازمند حمایت و توجه ویژه هستند.
حسین کلانتری رفع نیازمندی شهرداری ها و کمک برای اتمام پروژه های شهری را خواستار شد و گفت: در صورت توجه ویژه به شهرداری ها، این نهادهای عمومی  گام موثری در بهبود خدمات و رشد عمران شهری خواهند داشت.
کلانتری با بیان اینکه شهرداری های کوچک در استان درآمد چندانی ندارند، اظهار داشت: حمایت اعتباری از این بخش می‌تواند گام موثری برای رفع نیاز ها در مناطق هدف به ویژه مناطق کمتر برخوردار باشد.
کلانتری مشکلات شهرداری های بزرگ استان را از دیگر مسائل در این حوزه برشمرد و از معاون وزیر خواست نگاه ویژه ای برای رفع این معضلات از سوی سازمانها شهرداری‌ها و دهیاریهای به استان شود.
وی ابراز کرد: ظرفیت های مختلف و‌مناسب استان می تواند بستر ساز رفع نیازهای زیرساختی در کنار تولید، اشتغال و جهش تولید شود.
در ادامه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: توانمند سازی شهرداری ها گام موثری در راستای عمران شهری پایدار خواهد داشت و از شهرداری های استان حمایت خواهیم کرد.
مهدی جمالی نژاد افزود: بنا به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رفع مشکلات شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 وی با توجه به دعوت استاندار، از سفر به استان در آینده خبر داد و عنوان کرد: بررسی مشکلات و موانع طرح ها و پروژه های عمران شهری، پیگیری نیازهای شهرداری ها و برنامه ریزی برای حل مشکلات شهرهای و روستاهای استان در این سفر دیده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1