تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۴۲۲۷۲۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اختصاص 250 میلیارد تومان به پروژه جاده ملی پاتاوه دهدشت / 70 میلیارد ریال به پروژه های مسکن مهر

۰
اختصاص 250 میلیارد تومان به پروژه جاده ملی پاتاوه دهدشت / 70 میلیارد ریال به پروژه های مسکن مهر
کبنا ؛
حسین کلانتری امروز با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارت خانه دیدار داشت.
وی در این دیدار با اشاره به اینکه محور پاتاوه_دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر از سال ۱۳۷۵ آغاز و تاکنون ادامه دارد، اظهار داشت: این پروژه تا کنون رشد ۹۰ درصدی را نشان می دهد.
کلانتری عنوان کرد: مقرر شد ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و مساعدت دفتر مقام معظم رهبری به این پروژه اختصاص یابد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه از پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۳ به این استان است، گفت: تکمیل و بهره برداری از این محور تا پایان سال از مطالبات جدی و به حق مردم استان است.
نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: مقرر شد پروژه ۴ خطه یاسوج به شیراز در محدوده استان به طول ۳۶ کیلومتر با استفاده از توان پیمانکاران پروژه و اعتبارات وزارت راه و شهرسازی با مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تا پایان دولت دوازدهم اجرایی شود.
وی گفت: مقرر شد پروژه تقاطع غیر هم سطح مهریان به جاده یاسوجاقلید  و ۴ خطه کردن محور یاسوج اقلید به طول ۴۰ کیلومتر با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، توسط استان و وزارت راه و شهرسازی اقدام شود.
مقام ارشد اجرایی استان اظهار داشت: براساس توافق به عمل آمده با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد جهت تکمیل زیرساخت های مسکن مهر  بلکو و اکبرآباد یاسوج از جمله تصفیه خانه فاضلاب، محوطه سازی و جاده های دسترسی آنها و همچنین تامین زیرساخت های مسکن مهر شهرهای دهدشت و گچساران مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت ۵۰ درصد توسط استان و ۵۰ درصد از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین و اقدامات لازم انجام شود.
کلانتری در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج نیز عنوان کرد: مقرر شد ضمن تکمیل عملیات زیر ساخت فرودگاه یاسوج و ناوبری فرودگاه، ایرلاین ها و شرکت هایی که خدمات پرواز را ارائه می دهند همکاری لازم جهت افزایش پروازهای یاسوج به تهران و بالعکس را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1