کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنانیوز؛

کشف 900 میلیون ریال کالاهای قاچاق در گچساران

10 تير 1399 ساعت 10:24

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف محموله قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال از 2 دستگاه خودرو در محور ورودی دیلم به گچساران خبر داد.


سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشرین این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ورودی دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ موسوی افزود:مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه  خودروی وانت پراید و یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.
موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها 17 دستگاه چاپگر،3دستگاه فکس ،2دستگاه کپي، یک دستگاه ماشين لباسشويي و19عددانواع اسباب بازي لوکس قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 900 میلیون ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: در این راستا رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان تأکيد کرد: مبارزه بي امان با قاچاقچيان و اخلالگران در امور اقتصادي، جزو اولويت هاي انتظامي شهرستان است و اطلاع رساني به موقع شهروندان در زمينه اعمال مجرمانه به ويژه در بحث کالاي قاچاق، فضاي شهرستان را براي مجرمان ناامن خواهد کرد.


کد مطلب: 422698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422698/کشف-900-میلیون-ریال-کالاهای-قاچاق-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1