تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۲۲۶۸۵
در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

ضرورت استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس/ ارتقای زیرساخت‌های آموزش هوشمند در مدارس روستایی

۰
دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد روی مسائل مهم آموزشی
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه ویژه به استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان یک ضرورت است.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، افزود: با توجه به اهمیت تجهیزات زیرساختی در توسعه آموزشی و توجه به وضعیت مدارس استان، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به ارتقای زیرساختی مدارس استان با توسعه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب و استاندارد می‌تواند گام موثری در عدالت تجهیزاتی و سلامت زیرساخت‌های آموزشی استان باشد.
 کلانتری با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت دانش آموزی استان در مناطق روستایی ساکن هستند، ابراز کرد: بخشی از جنبه تحقق عدالت آموزشی محور قرار دادن توسعه تجهیزاتی با نگاه به رشد متوازن در تمام مناطق است.
 وی عنوان کرد: امید است با شکل گیری نگاهی ویژه شاهد استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان باشیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا و نقش آن بر سیستم آموزشی اشاره کرد و گفت: به طور قطع استفاده از ظرفیت‌های آموزشی مجازی، بکارگیری تجهیزات و ابزار اتصال به فضاهایی مانند شبکه آموزشی شاد را طلب می‌کند.
کلانتری تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به وضعیت معیشت و عدم توان دسترسی همگانی دانش آموزان به ویژه در روستاهای محروم استان به ابزارهای مورد نیاز، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به تحقق تجهیز این مدارس با بکارگیری ظرفیت‌های ممکن گام موثری در رفع مشکلات خواهد بود و دسترسی بهتر کاربران را به عنوان یک نیاز اساسی مهیا می‌کند.
 استاندار گفت: بهبود و رشد فضای آموزشی مطابق با استاندارد و تأمین وسایل کمک آموزشی در روستاها عامل موثری در تحقق عدالت آموزشی زیرساخت محور خواهد بود.
 در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه ما توسعه و تحقق عدالت آموزشی در تمام مناطق است، عنوان کرد: تأمین تجهیزات گرمایشی استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد.
 محسن حاجی میرزایی افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد نگاه ما رفع نیازها و تحقق توسعه تجهیزاتی است.
وی ابراز کرد: هدفگذاری هایی با هدف رفع نیازهای زیرساختی مانند، فضاهای آموزشی استاندارد، تجهیز و توسعه ظرفیت‌های فناور محور اجرایی شده و اقدامات و درخواست‌های استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز عملیاتی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1