کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد روی مسائل مهم آموزشی

10 تير 1399 ساعت 0:31

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه ویژه به استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان یک ضرورت است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه ویژه به استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان یک ضرورت است.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، افزود: با توجه به اهمیت تجهیزات زیرساختی در توسعه آموزشی و توجه به وضعیت مدارس استان، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به ارتقای زیرساختی مدارس استان با توسعه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب و استاندارد می‌تواند گام موثری در عدالت تجهیزاتی و سلامت زیرساخت‌های آموزشی استان باشد.
 کلانتری با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت دانش آموزی استان در مناطق روستایی ساکن هستند، ابراز کرد: بخشی از جنبه تحقق عدالت آموزشی محور قرار دادن توسعه تجهیزاتی با نگاه به رشد متوازن در تمام مناطق است.
 وی عنوان کرد: امید است با شکل گیری نگاهی ویژه شاهد استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان باشیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا و نقش آن بر سیستم آموزشی اشاره کرد و گفت: به طور قطع استفاده از ظرفیت‌های آموزشی مجازی، بکارگیری تجهیزات و ابزار اتصال به فضاهایی مانند شبکه آموزشی شاد را طلب می‌کند.
کلانتری تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به وضعیت معیشت و عدم توان دسترسی همگانی دانش آموزان به ویژه در روستاهای محروم استان به ابزارهای مورد نیاز، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به تحقق تجهیز این مدارس با بکارگیری ظرفیت‌های ممکن گام موثری در رفع مشکلات خواهد بود و دسترسی بهتر کاربران را به عنوان یک نیاز اساسی مهیا می‌کند.
 استاندار گفت: بهبود و رشد فضای آموزشی مطابق با استاندارد و تأمین وسایل کمک آموزشی در روستاها عامل موثری در تحقق عدالت آموزشی زیرساخت محور خواهد بود.
 در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه ما توسعه و تحقق عدالت آموزشی در تمام مناطق است، عنوان کرد: تأمین تجهیزات گرمایشی استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد.
 محسن حاجی میرزایی افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد نگاه ما رفع نیازها و تحقق توسعه تجهیزاتی است.
وی ابراز کرد: هدفگذاری هایی با هدف رفع نیازهای زیرساختی مانند، فضاهای آموزشی استاندارد، تجهیز و توسعه ظرفیت‌های فناور محور اجرایی شده و اقدامات و درخواست‌های استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز عملیاتی خواهد شد.


کد مطلب: 422685

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422685/دست-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-روی-مسائل-مهم-آموزشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1