کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ شک و شبه‌ای در موفقیت‌های اخیر دانشگاه یاسوج نیست

9 تير 1399 ساعت 18:26

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحیه علم‌محوری و پرهیز از سیاسی کاری به دانشگاه یاسوج برگشت و دیگر حیات خلوت نشد و در انتخابات اخیر ورود عاقلانه کرد و اجازه به فرد و جریان و جناج سیاسی خاصی نداد تا از فضای دانشگاه به نفع خود سوء استفاده کنند.


رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  روحیه علم‌محوری و پرهیز از سیاسی کاری به دانشگاه یاسوج برگشت و دیگر حیات خلوت نشد و در انتخابات اخیر ورود عاقلانه کرد و اجازه به فرد و جریان و جناج سیاسی خاصی نداد تا از فضای دانشگاه به نفع خود سوء استفاده کنند.
به گزارش کبنا، سید مسعود پرهیزگار رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چند و چون موفقیت‌ها و همچنین اوضاع و احوال کنونی دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان، اظهار کرد: در این موفقیت‌ها هیچ شک و شبه‌ای نیست.
پرهیزگار دانشگاه یاسوج ظرف دو سال اخیر رویکرد خوبی در پیش گرفت علم محوری و مبنای اصلی که علم محوری و تربیت استاد و دانشجو بود در سال‌های قبل این فراموش شده بود و سیاسی بازی و جناح بازی مانع رشد علمی شد و دانشگاه حیاط خلوت جریان‌ها و افراد شده بود.
این مدیر تشکل دانشجویی خاطرنشان کرد: روحیه علم‌محوری و پرهیز از سیاسی کاری به دانشگاه برگشت و دیگر حیات خلوت نشد و در انتخابات اخیر ورود عاقلانه کرد و اجازه به فرد و جریان و جناج سیاسی خاصی نداد تا از فضای دانشگاه به نفع خود سوء استفاده کنند.
وی گفت: همین جراحی و اقدامات موثر بود که ثمره آن را دیدیم و اکنون جز دانشگاه‌های برتر قاره آسیا شده‌ایم و موفقیت بزرگی است و امیدواریم با این رویکرد آینده بهتری داشته باشیم و امید علمی استان ما در حال حاضر به دانشگاه یاسوج است و باید از دکتر عریان و مجموعه اساتید و دانشجویان دانشگاه یاسوج انتظار داشته باشیم روند کنونی در دانشگاه یاسوج بماند و فضا دیگر به سمت سیاسی بازی نرود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000419/n00419371-b.jpg
وی در پاسخ به این سوال که برخی منتقد دانشگاه هستند و می‌گویند که موفقیت‌ها چشمگیر نبوده و قصد سوء استفاده از این فضا را دارند تصریح کرد: اگر من و شما و رئیس دانشگاه بگوییم که دانشگاه یاسوج اول است یک حرف، اما یک مرجع رسمی علمی بین‌المللی این آمار را داده و بر اساس مستندات آمار ارائه می‌دهد.
پرهیزگار افزود: مرجع معرفی دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه برتر در این استان و حتی در کشور نیست که چنین ادعایی داشته باشیم و چنین شک و شبه‌ای پذیرفتنی نیست.
وی در خصوص چشم‌انداز دانشگاه یاسوج گفت: انتظار داریم استانی که از نظر زیر ساخت‌های صنعتی ضعیف است با این رتبه و روند رو به رشد علمی در پیشرفت استان اثرگذار باشد؛ دکتر عریان و مجموعه وی کارهای خوبی انجام می‌دهند اما هنوز مطلوب نیست انتظارات از دانشگاه بالا رفته و دانشگاه باید محور توسعه شود.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه و میزان تسهیل‌گری دانشگاه گفت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و دانشگاه در بحث فعالیت تشکل‌های دانشگاهی به مانند سابق هیچ سنگ اندازی نداشته اما انتظار ما بسیتر زیاد است. ( فارس )


کد مطلب: 422672

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422672/هیچ-شک-شبه-ای-موفقیت-های-اخیر-دانشگاه-یاسوج-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1