تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۲۶۵۴
کبنا خبر می دهد؛

جان باختن سه فعال محیط‌زیست در پاوه

۰
کبنا ؛
جلیل بالایی مدیرکل بحران استان کردستان درباره وقوع آتش‌سوزی در ارتفاعات و جنگل‌های پاوه گفت: آتش‌سوزی در این مناطق از پنجشنبه هفته قبل آغاز شد. این مناطق خالی از سکنه، مرزی و صعب‌العبور است. همانطور که می‌دانید آتش‌سوزی در مراتع بوده است و شعله‌های آتش در مرتع بسیار شدیدتر از جنگل‌ها است و خوشبختانه در این آتش‌سوزی‌ها جنگل‌ها آسیب ندیدند.
به گزارش کبنا؛ بالایی ادامه داد: این آتش‌سوزی در عصر روز شنبه اطفاء شد اما متاسفانه عصر دیروز دوباره در منطقه دره ژاله آتش‌سوزی آغاز و هنوز هم ادامه دارد.
مدیرکل بحران استان کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم شهرستان پاوه یکی از شهرستان‌های بافرهنگ در حوزه محیط زیست است و همه امکانات محلی برای اطفا حریق فراهم شده است همچنین از اطرف هم امکاناتی برای اطفاء حریق اعزام شده‌ و امیدواریم شاهد اطفاء حریق باشیم.
بالایی با اشاره به جان باختن سه نفر از دوستدارن محیط‌زیست در این آتش‌سوزی تصریح کرد: دیروز ۳ نفر از دوستداران محیط‌زیست از دیگر شهرستان‌ها و خارج از حوزه برای کمک به محل حادثه مراجعه کرده‌ بودند که متاسفانه بر اثر وزش باد و بالا گرفتند آتش نتوانستند جان خود را نجات داده و گرفتار شدند و متاسفانه جان باختند.
وی تاکید کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که خوشبختانه جنگل‌ها آسیب ندیدند اما امکان استفاده از بالگرد به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد نیست و ما با استفاده از دیگر روش‌ها در حال اطفاء این آتش‌سوزی هستیم.
منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1